150 de IMM-uri au fost premiate in cadrul editiei a XXIV-a a Topului National al Firmelor Private din Romania

premii.jpg

Un numar de 150 de firme private din Romania, mici, mijlocii si micro, au fost premiate pentru activitatea derulata in cursul anului 2015, in cadrul editiei a XXIV-a a Topului National al Firmelor Private din Romania, eveniment organizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), in parteneriat cu Ministerul Economiei, Comertului si Relatiei cu Mediul de Afaceri (MECRMA).

De asemenea, in cadrul aceluiasi eveniment, a avut loc, pentru a doua oara concomitent, ‘Targul Serviciilor/Produselor de Excelenta pentru Intreprinderi’, unde intreprinzatorii au avut posibilitatea participarii cu un stand de prezentare si promovare a produselor si/sau serviciilor lor.

Cele 150 de societati comerciale premiate s-au clasat pe primele trei locuri in clasamentele generale la nivel national, pe categorii: microintreprinderi, intreprinderi mici, mijlocii si mari, Clasamentul National pe domenii de activitate — cod CAEN (microintreprinderi, intreprinderi mici, mijlocii si mari) fiind acordate si premii pentru Excelenta in Afaceri.
Premierea s-a facut pe baza unor criterii, precum: performanta globala, productivitate, cifra de afaceri si profit brut.
Pe lista companiilor premiate se afla: EximProd Buzau si EximProd Power Buzau (Marele Premiu), societatea Sport Embroidery Buzau (‘Calitatea produselor exportate’), SC Coral Impex SRL Prahova (‘Performanta in domeniul protectiei mediului’), SC Eximtur SRL Cluj (‘Performanta in domeniul turismului’) si SC Pricons SRL Braila (‘Performanta in tehnologii inovative’).

Totodata, pe podium au mai urcat antreprenori premiati la categorii ca: ‘Femeia de Afaceri a anului 2015’ (Olimpia Doru — SC New Design Composite Bucuresti), ‘Tanar Intreprinzator — Inovare si Creativitate’ (Madalin Dumitru — SC Cyber Smart Defences Bucuresti) si ‘Senior Mentor’ (Deliu Mihai din Suceava).

Pe de alta parte, in cadrul evenimentului au fost distribuite peste 300 de steaguri ale Romaniei cu scopul arborarii acestora la firmele, fabricile si sediile antreprenorilor prezenti. Actiunea face parte din campania de responsabilitate sociala lansata de CNIPMMR, intitulata #RomaniaTricolora, ce are ca tinta arborarea a 500.000 de steaguri prin postarea pe retelele sociale a pozei folosind numele campaniei si transmiterea provocarii catre alti cinci antreprenori.

Potrivit presedintelui Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), Florin Jianu, cifra de afaceri a firmelor mici si mijlocii private din Romania, premiate la cea de-a XXIV-a editie a Topului National al Firmelor Private din Romania, se ridica la 10 miliarde de lei, in timp ce profitul brut inregistrat depaseste un miliard de lei.

Sursa: Agerpres

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *