A aparut „Social Responsibility Review” – prima revista digitala dedicata responsabilitatii sociale

coperta_RSC„Actionam responsabil!” lanseaza Social Responsibility Review

Reteaua „Actionam responsabil!” anunta lansarea Social Responsibility Review – o revista de responsabilitatea sociala dedicata specialistilor in domeniu si tututor persoanelor interesate de acest subiect. Gazduita de aplicatia Flipboard, revista este dezvoltata sub forma unui agregator online al celor mai vizualizate si comentate articole publicate de membrii Retelei „Actionam responsabil!” in cadrul platformei www.actionamresponsabil.ro. Publicatia poate fi consultata atat online, cat si in varianta mobile, direct din aplicatia Flipboard.

Revista digitala de responsabilitate sociala reuneste materiale informative cu privire la noutati in domeniul responsabilitatii sociale, exemple de buna practica la nivel national si international, precum si materiale de promovare a actiunilor derulate de membrii Retelei „Actionam responsabil!”, oricare dintre membrii retelei putand deveni astfel contributor al revistei. Publicatia va fi structurata pe urmatoarele domenii: Editorial; Dialoguri – Interviuri cu responsabili de CSR din companii, reprezentanti ai ONG-urilor, specialisti si lideri de opinie in domeniu; CSR in Uniunea Europeana – cele mai interesante stiri pe tema responsabilitatii sociale publicate de Comisia Europeana, CSR Europe, Global Reporting Initiative sau Natiunile Unite; Agenda – evenimentele din domeniul responsabilitatii sociale. Editor’s Choice – colectie de articole publicate de membrii Retelei „Actionam responsabil! Marca „Actionam responsabil!” – noutati cu privire la dezvoltarea marcii „Actionam responsabil!”

In editorialul primului numar al Social Responsibility Review, Rodica Lupu – manager „Actionam responsabil!” – ne vorbeste despre participarea la evenimentul organizat de CSR Europe la Bruxelles si despre strategia Entreprise 2020, supunand dezbaterii initiate in cadrul Retelei „Actionam Responsabil!” o serie de problematici privind procesul de stakeholder engagement si impactul real al parteneriatelor public-private in Romania.

Prin fiecare numar al revistei de responsabilitate sociala ne propunem sa aducem in atentia citorilor nostri specialisti in domeniul responsabilitatatii sociale din Romania si modele de bune practici in dezvoltarea si implementarea de proiecte de responsabilitate sociala. Rubrica Dialoguri din primul numar al revistei include interviul acordat de Mona Nicolici (Petrom, Head of Community Relations & Social Affairs) in care ne vorbeste despre strategia de responsabilitate sociala a Petrom si cheia succesului proiectului „Tara lui Andrei”, importanta implicarii instutiilor statului in promovarea principiilor responsabilitatii sociale, necesitatea comunicarii intre autoritati, societatea civila si companii in directia definirii unei strategii coerente de responsabilitatea sociala la nivel national.

Consulta revista digitala de responsabilitate sociala AICI. Descarca aplicatia Flipboard pe telefonul tau, aboneaza-te la revista noastra si vei fi intotdeauna la curent cu noutatile din responsabilitate sociala.

Contact presa: Alina Aura Gheorghe, [email protected], tel.: 0762.248.178

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *