A doua editie a Conferintei Finantare.ro s-a incheiat!

200x200Conferinta Finantare.ro – cel mai mare eveniment de business local din Iasi a reunit pe 7 aprilie, peste 150 de participanti si speakeri de renume in incinta Parcului stiintific si Tehnologic Tehnopolis din Iasi.

Orchestra de speakeri compusa din Marius Ghenea, Péter Barta, Gabriel Biris, Bogdanel Budeanu, Codrin Nicolau, Augustin Purnus, Ana Maria Andronic, Tudor Ciumara, Gabriel Mardarasevici, Nicusor Paduraru, Dumitru Oprea, Tudor Pitulac, Paul Eduard Kmen, Cristian Paun, Sever Avram, Cristian Nacu, Iulian Basu, Emil Popa, Florin Anghel, Radu Merica, Ilie Dragan, Radu Gheorghiu au dat tonul celor 4 conferinte si 12 workshopuri desfasurate in paralel.

Momentul special din cadrul Conferintei Finantare.ro a fost marcat prin Lansarea cartii „Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri” de Marius Ghenea
Este un proiect de suflet mai vechi al meu, pe care ma bucur sa reusesc sa il finalizez acum. Informatiile din carte sunt utile pentru orice antreprenor, dar si pentru cei care se gandesc sa urmeze in viitor aceasta cale sau chiar pentru cei care nu sunt antreprenori, dar sunt implicati in orice alt mod in activitatile antreprenoriale din Romania„, a declarat Marius Ghenea.

In cadrul workshopului „Instrumente si etape de finantare ale unei afaceri„, Péter Barta a declarat ca „Primul lucru pe care un investitor il spune unui antreprenor dupa ce au incheiat un acord este – suntem sot – sotie„, „Cea mai importanta strategie este Strategia Oceanului Albastru atunci cand te gandesti la o noua afacere„, a declarat Péter Barta.

Marius Ghenea a vorbit despre „Business Angel – O alternativa mai putin cunoscuta” si a declarat ca „cei 3P reprezinta modul in care majoritatea start-up-urilor antreprenoriale se finanteaza,initial!”. Pentru Marius Ghenea un „business angel este cel care pune samanta de finantare necesara la inceput pentru a incepe afacerea si pentru a atrage alte tipuri de finantari”!

Gabriel Mardaresevici
a declarat ca un „antreprenor trebuie sa se dedice afacerii lui, sa acorde timp si sa fie sigur in fata investitorului daca isi doreste sa obtina o finantare„.

Inchiderea sesiunilor a fost urmata de un cocktail, o tombola si o sesiune de networking in acordurile clasice ale Cvartetului Cantabile.

Finalul primei zile de conferinta s-a petrecut in cadrul evenimentului Business Lounge Finantare.ro de la cafeneaua Cafepedia (Moldova Mall, parter).

A doua zi, conferinta a continuat cu Turul orasului Iasi. Acest moment a presupus o serie de vizite ce au avut in vizor proiecte care au fost realizate cu ajutorul finantarilor europene. Seara a fost incheiata de participarea echipei de organizare alaturi de speakerii si partenerii evenimentului la un Concert simfonic la Filarmonica Iasi.

Reteaua Arhipelago cu o vechime de peste 8 ani in mediul business vine sa ofere publicului larg acces la informatii intr-un nou format. Arhipelago aduce solutii complete si integrate de promovare online, venind in sprijinul clientilor cu diverse pachete si produse care pot ajuta afacerea acestora la nivel national. Reteaua acopera patru sfere distincte de interes din mediul online: Business; Entertainment; Personal Tools; Social.

Co-organizatorul evenimentului, Fundatia Post-Privatizare (FPP), este cea mai importanta fundatie pentru antreprenoriat din Romania. Creata in 1996 de Comisia Europeana, FPP este o institutie privata care promoveaza educatia antreprenoriala si sustine initiativele destinate dezvoltarii sustenabile a mediului de afaceri romanesc – cu accent pe intreprinderile mici si mijlocii si start-up-uri – prin intermediul programelor sale de dezvoltare antreprenoriala, imbunatatire a mediului de afaceri si promovare a responsabilitatii sociale a intreprinderilor.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul direct al Parcului Stiintific si Tehnologic TEHNOPOLIS Iasi ca partener al Enterprise Europe Network, cea mai larga retea din Europa (activa in peste 40 de tari) care ofera servicii de informare si consultanta pentru intreprinderi.

Multumim Partenerilor evenimentului:

  • Partenerii Beethoven – excelenta in afaceri: TotalSoft, Roland Gareis Consulting,
  • Partenerii Mozart – confirmarea valorii: Spider Management Technologies, All4Planning, Venture Connect, Biris Goran, European Project Consulting, PMI Romania, Expert Proiect 2002, MG Consulting, Doly Suzuki, Casa de vinuri Olteanu
  • Pachet Rossini – importanta prezentei: Cronos Consulting, International Institute of Business Analysis, Pencraft, Konsent, Euro Project Consulting, Aquamold – Amfiteatru, Travis, Agrotehnica, Restaurant La Tartiflette, FabricatInIasi.

De asemenea multumim Partenerilor media care ne-au sprijinit: Esimplu.ro, Doingbusiness.ro, Adrnordest.ro, SMS Link, Plandeafaceri.ro, Meteo.ro, Finantare.ro, Managementul-proiectelor.ro, Bunatati.ro, Firme.ro, Traineri.ro, Formare.info, Startups.ro, Money.ro, Welcome2cluj.com, Calendarevenimente.ro, Iasifun, Ghidulbacaului.ro, Ejobs, Bacaul.ro, InOras.ro, Botosanilife.ro, Stiri.botosani.ro, Clubafaceri.ro, Radio Iasi, Indaco si Ziarul de Iasi, Nodismed, Indaco, Zile si nopti, Adevarul de seara, Universitatea Petre Andrei, Universitatea A.I.Cuza – Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Patronatul Intreprinderilor Mici si Mijlocii – Regiunea Nord Est, Asociatia Oamenilor de Afaceri Iasi 2003, TVR Iasi, AIESEC, JCI Iasi.

Va multumim pentru sprijin si participare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *