Achizitii Publice, Predeal, 28 – 31 Aug. 2008

Training de achizitii publice (ultimele modificari legislative) si e-licitatie.ro (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) – 28 – 31 agust, Predeal.


Certificat de Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice din Romania (ASAPRO) si de Consiliul National pentru Formarea Profesionala a Adultilor (CNFPA) / Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de sanse.

Perioada: 28 – 31 August 2008, Predeal, Hotel Dragului (3 stele)
(Vineri, Sambata, Duminica), cazarea incepand de joi, 28 August 2008)

Traineri:

– Dna. Mioara Jula, practician in achizitii publice
– Dl. Catalin Rosu pentru componenta de training in SEAP

In mod special pentru participanti!
In cadrul programului puteti prezenta probleme sau cazuri specifice intalnite de Dvs., iar specialistii nostri va vor sugera solutii.

Atentie: va rugam sa semnalati inaintea seminarului situatiile Dvs. specifice prin email la adresa: [email protected]

Beneficiile seminarului

– invatarea modului de operare a sistemului electronic de licitatii prin efectuarea de exercitii practice pe varianta demo a sistemului;
– asimilarea legislatiei in domeniu si a legislatiei conexe;
– cunoasterea importantei eticii si profesionalismului in achizitiile publice;
– evaluarea impactului specificatiilor de cost, calitate si timp asupra procesului de achizitie publica;
– formarea abilitatilor necesare identificarii si gestionarii riscurilor asociate procesului de achizitie publica.

Tematici abordate
Ziua 1
Noutati in legislatia generala de Achizitii Publice; Praguri si proceduri de achizitie; reducerea termenelor de achizitie folosind SEAP.

Ziua 2
Curs deschis cu intrebari din partea participantilor.

Ziua 3
Testare eLicitatie DEMO de catre participanti.

Mod de desfasurare
Cursul va avea o durata de 3 zile (Vineri, Sambata, Duminica), cu cazare (optional) din ziua de joi, si va avea loc la Hotel Dragului, Predeal, 29 – 31 August 2008.

Se recomanda participarea persoanelor din cadrul compartimentelor implicate in procesul de achizitie publica.

Participantii vor primi cate o documentatie de training pe suport hartie si in format electronic.
La sfarsitul seminarului participantii vor primi un certificat de participare.

Certificatul de participare
Certificatul de participare este recunoscut de Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice din Romania, ASAPRO si de CNFPA, Comisia Nationala pentru Formarea Profesionala a Adultilor – Ministerul Muncii.

Valoare
Valoarea programului de training: 990 RON inclusiv TVA.

Pachet de servicii turistice (optional):
– 620 RON (include cazare 3 nopti si masa pentru toata perioada seminarului
Sumele nu includ TVA. Pentru mai mult de 3 participanti din cadrul aceleiasi institutii se acorda un discount de 5% din valoarea taxei de curs. Inscrierea se va face in limita locurilor disponibile.

Detalii si inscrieri:
George Marinescu,
[email protected]
Alin Ivan,
[email protected]
tel 021 315 25 00, 021 315 25 66, 0730 587 584
http://www.svasta.ro

Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Managementul-proiectelor.ro recomanda www.Traineri.ro.

Sursa: Formare.info, 13 august

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *