Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora

NEXUS Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 24-26 august 2007, in statiunea SINAIA, cursul de perfectionare cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora.

Temele abordate in cadrul programului sunt:

– Sistemul achizitiilor publice;
– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice;
– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;
– Documentatia de atribuire;
– Atribuirea contractului de achizitie publica;
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;
– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE.

Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice. Seminarul se adreseaza  functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii. Pentru o grupa de minim opt persoane, cursul poate fi organizat la sediul institutiei solicitantului.

Termen limita de inscriere: 17 august 2007.
Taxa de instruire: 640 RON (TVA inclus).
Discounturi: 10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare.

Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu – PR Manager
Telefon:  0721/323888
E-mail:  sc_nexus_srl@yahoo.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *