Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora

NEXUS Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 17-19 august 2007, in statiunea SINAIA, cursul de perfectionare cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora.

Temele abordate in cadrul programului sunt

– Sistemul achizitiilor publice
– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice
– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii
– Documentatia de atribuire
– Atribuirea contractului de achizitie publica
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice
– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE

Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice. Seminarul se adreseaza  functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii. Pentru o grupa de minim opt persoane, cursul poate fi organizat la sediul institutiei solicitantului.

Termen limita de inscriere: 13 august 2007.

Taxa de instruire: 640 RON (TVA inclus).
Discounturi:
– 10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare
– 5% din taxa de instruire pentru inscrieri pana la data de 08 august 2007.

Pentru mai multe informatii:

Madalina Angiu – PR Manager
Telefon:  0721/323888
E-mail:  [email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *