Achizitii publice si SEAP, Hotel Select, Predeal 06-08 iunie 2008

Programul de pregatire si consultanta "Achizitii publice si SEAP" se adreseaza atat autoritatilor contractante care efectueaza achizitii publice cat si personalului din cadrul societatilor comerciale care participa la procedurile de achizitii publice, precum si firmelor private care beneficiaza de finantari europene si care trebuie sa realizeze achizitii conform legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice.

Cursul va fi sustinut de D-nul Mihail George PITULICE – Auditor superior in cadrul Ministerului Economiei si Finantelor Publice, Directia de Audit Public Intern.

Tematica cursului are in vedere totalitatea proceselor pe care le presupune o achizitie publica, de la planificarea resurselor si pana la finalizarea derularii contractelor de achizitie publica.

De asemenea, cursul face referire si la noile prevederi legislative privind contractele de achizitii publice (Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata prin Legea nr. 337/2006 si actele normative subsecvente).

Tematica abordata:

  • Procedurile de achizitii publice;
  • Intocmirea documentatiei de atribuire;
  • Criteriile de calificare si selectie;
  • Criteriile de evaluare;
  • Modalitatea de redactare a ofertei;
  • Modalitatea de participare la procesul de achizitie publica. Termene. Comunicarea cu autoritatea contractanta;
  • Modalitatea de inscriere si gestionare a contului din e-licitatie.ro;
  • Modalitatea de incheiere a contractului;
  • Managementul contractului de achizitie publica;
  • Contestatii cu privire la modalitatea de incheiere a contractului de achizitie publica.

Seminarul se va incheia cu o sesiune speciala de intrebari si raspunsuri dedicata discutiilor libere. Intrebarile dumneavoastra vor primi raspunsul avizat. Strict si la obiect pentru elucidarea problemei.

Programul de instruire se va desfasura in sala de conferinta a hotelului SELECT de trei stele din Predeal, in perioada 06-08 iunie 2008, dupa urmatorul program:

Vineri, 06 iunie
15.00-19.00
Sambata, 07 iunie
9.30-12.30, 12.30-14.00 pauza, 14.00-17.00
Duminica, 08 iunie
9.30-14.00

Situat pe strada Trei Brazi din Predeal, hotel Select dispune de camere confortabile si spatioase, structurate pe trei etaje, restaurant amenajat in stil traditional romanesc si sala de conferinte cu toate dotarile necesare pentru desfasurarea sesiunii de training.
Programul de training are un pronuntat caracter practic – aplicativ. In procesul de instruire, utilizam mijloace si metode moderne de pregatire: prezentari, dezbateri, discutii active, exemplificari si studii de caz. Suportul de curs, pe care il puteti consulta in permanenta, va fi inclus in mapa de prezentare alaturi de o multime de pagini pline de informatii utile in activitatea dumneavoastra precum si ultimul numar al revistei ContaPlus.

Numarul de participanti va fi dimensionat astfel incat sa se poata crea o atmosfera adecvata intelegerii rapide si eficiente a informatiilor oferite si de a se crea cadrul necesar discutiilor purtate liber, mai ales in pauzele cursului, legat de aspecte si/sau spete intalnite in ramura de activitate in care profesati. La sfarsitul cursului se vor inmana diplomele ce atesta absolvirea cursului.

Pretul cursului este de 1.250 lei (TVA inclus). Taxa de participare acopera toate cheltuielile legate de cazare si masa, taxa de statiune, sala de seminar cu toate facilitatile, pauzele de cafea, programul de pregatire si suportul de curs.

Oferte si reduceri speciale:

– Reducere 5% pentru doua persoane cazate in aceeasi camera. Daca se opteaza pentru cazarea unui singur participant in camera, se ofera posibilitatea ca aceasta sa vina insotit de inca o persoana, fara sa plateasca niciun alt cost suplimentar in ceea ce priveste cazarea;
– Reducere 5% daca se inscriu 2 participanti din cadrul aceleiasi firme/institutii;
– Reducere 10% daca se inscriu la curs mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiasi firme/institutii.

Informatii complete privind programul educational, structura tematica, modalitatea de inscriere si alte detalii despre acest seminar le puteti gasi pe site-ul http://www.revistacontaplus.ro/cursuri.php.

Contact:
Mirela Melania IONESCU,
Director Marketing-Training
Proiect ContaPlus
Bd. Marasti nr.59, sect.1, Bucuresti
Tel/Fax: 021/310.13.62
Mobil: 0728.243.149
E-mail: [email protected] 
Web-site: www.edituracontaplus.ro

Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 29 mai 2008

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *