Acte necesare prelungire durata functionare firma

prelungire durata functionare firma Reinvent ConsultingIn cazul in care societatea ta (SRL, SRL-D, SA) a fost constituita pe o perioada determinata ce urmeaza sa expire sau contractul spatiului pentru sediul social/ punctul de lucru a expirat, atunci se impune sa prelungesti durata de functionare a acesteia.

Mentiunea la Registrul Comertului se realizeaza in doua etape:

Etapa 1 – Publicarea hotararii Adunarii Generale a Asociatilor de prelungire a duratei de functionare a persoanei juridice in Monitorul Oficial

Pentru a obtine publicarea hotararii de prelungire a duratei de functionare in Monitorul Oficial, trebuie sa depuneti la Registrul Comertului urmatoarele documente:
– cererea de depunere si mentionare acte;
– hotararea AGA/ Decizia Asociatului Unic;
– daca este cazul, imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale;
– dovezile privind plata taxelor/ tarifelor legale.

Etapa 2 – Inregistrarea efectiva a mentiunii

Citeste si: Modificare obiect de activitate – cum se inregistreaza aceasta mentiune la registrul comertului?

Dupa ce vei avea extrasul din Monitorul Oficial al Romaniei, in care a fost publicata hotararea de prelungire a duratei de functionare a persoanei juridice, vei putea efectua inregistrarea prelungirii duratei de functionare.

Dosarul intocmit pentru aceasta trebuie sa cuprinda urmatoarele acte:
– cererea de inregistrare a mentiunii;
– Actul Modificator al Actului Constitutiv privind prelungirea duratei de functionare a societatii;
– extrasul din Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, in care a fost publicata hotararea de prelungire a duratei de functionare;
– Actul Constitutiv Actualizat;
– dovezile privind plata taxelor/ tarifelor legale;

Daca este cazul:
– imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale;
– alte avize prealabile prevazute de legile speciale.

Ce iti oferim?

Avand o vechime de peste 10 ani pe piata business, Reinvent Consulting incurajeaza antreprenoriatul romanesc prin articole referitoare la actualizarile legislative fiscale, financiare si juridice.

Totodata, oferim consultanta gratuita, atat online, cat si telefonica, dar si cele mai bune preturi din domeniul afacerilor:
•    700 de lei, pentru prelungirea duratei de functionare in Bucuresti si Ilfov;
•    990 de lei, pentru inregistrarea aceleiasi mentiuni in celelalte judete ale tarii.

In oferta noastra sunt incluse taxele la Registrul Comertului, onorariul nostru si TVA.

Click aici pentru a consulta tarifele serviciilor de inregistrari de mentiuni.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori bine pregatiti, la curent cu informatiile juridice si fiscale necesare!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM, consultanta fiscala, audit financiar si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail [email protected] Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Website: www.reinventconsulting.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *