(P) Adwords aduce rezultate zilnice afacerii tale

Google Adwords este unul dintre cele mai eficiente unelte de expunere catre public oferite de Google. Acest instrument iti permite o data sa iti optimizezi site-ul pentru a fi mai simplu de gasit atunci cand utilizatorii motorului de cautare cauta un serviciu pe care il oferi, o data pentru a fi expus in sectiunile dedicate reclamelor din paginile de rezultate pentru cautare. Cand vorbim de campanii adwords vorbim de cuvinte cheie, de licitarea cuvintelor cheie, castigarea pozitiei printre primele rezultare din site si o strategie de targetare eficienta a publicului tinta.

Cum functioneaza eficient Google Adwords? Sa spunem ca ai un serviciu de livrari in toata tara, insa singtama “livari in toata tara” este foarte folosita, costisitoare si nu este rentabil pentru afacerea ta, mai ales daca esti la inceput si ai competitori mari precum Fan curier. Ce trebuie sa faci? Ei bine sa folosesti cuvinte cheie cu coada lunga, specializate pe o anumita arie a afacerii tale. Gandeste-te ce livrezi mai des, sa spunem materiale perisabile precum flori. Cel mai bine este sa incerci sa adaugi fraze lungi si exact precum “livrari flori in toata tara”. Un alt secret este sa incerci sa spui motorului de cautare ca vrei ca doar oamenii care cauta exact cuvintele acestea sa ajunga pe site-ul tau. Tu platesti pentru fiecare accesare a site-ului ce vine prin reclama Google. Asadar, la inceput ideal ar fi ca majoritatea celor ce ajung pe site-ul tau sa fie cu adevarat interesati de produsele tale.

Un alt lucru de retinut este ca atunci cand licitezi cuvinte, fraze, care sa fie afisate in Google si care sa iti ridice site-ul in rezultatele cautarii nu tine doar de banii pe care ii oferi. Uneori poti licita mai putin decat competitorii tai pe acelasi cuvant cheie si sa castigi pozitia. Google tine cont de calitate nu cantitate.

Concret, pentru Google conteaza relevanta cuvantului cheie pentru continutul pe care il ai si relevanta continutului pe care il ai pentru useri. Asadar, userii, clientii care vin online trebuie sa iti gaseasca site-ul cat mai relevant pentru ce isi doresc ei.

Cum afla Google acesti lucru? Prin roboti numiti crowlere si datele pe care le inregistreaza de la site-ul tau. Concret, Google tine evidenta timpului petrecut de useri pe site si actiunea userilor pe site, in functie de aceste lucruri Google isi da seama cat de relevant este site-ul tau pentru cei care ajung pe el.

Insa daca esti la inceput cel mai bine este sa lucrezi cu un specialist pentru ca inveti si pentru ca poti dispune de cunostintele lor ce iti aduc rezultate vizibile zi de zi. Ei folosesc traficul de pe Google pentru a iti expune afacerea pe cat mai multe cai. Asadar, cel mai bine este sa contactezi o firma care se ocupa de campanii adwards, precum The Markers. Astfel previi posibilitatea unor erori mici ce iti pot aduce pierderi monetare sau a unei expuneri nerealiste si nefolositoare pentru ca nu te expui publicului cu adevarat interesat de ceea ce oferi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *