AM PODCA: Modalitate depunere cerere de rambursare

clarificari-MDRT1.jpg

In vederea simplificarii procesului de verificare al cererilor de rambursare care vor fi depuse la Autoritatea de Management pentru Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, incepand cu data de 01.08.2012, AM PODCA are rugamintea ca beneficiarii sa transmita, odata cu celelalte documente justificative, Fisa de calcul pentru validarea cheltuielilor aferente cererii de rambursare, in format electronic.

Fisa de calcul se va completa in functie de categoriile de cheltuieli efectuate de beneficiar, pe fiecare linie bugetara.

Totodata, inainte de a transmite cererea de rambursare, beneficiarii vor verifica daca au fost atinse toate aspectele pe care le urmareste Autoritatea de Management in verificarea cererii de rambursare prin parcurgerea:

Documentele pot fi descarcate in format editabil de pe site-ul AM PODCA.

Sursa: AM PODCA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *