AM POSDRU: Instructiunea nr. 62 privind modificarea/completarea unor documente de raportare utilizate de beneficiari

documente-posdru.jpg

AM POSDRU publica Instructiunea nr. 62 privind modificarea/completarea unor documente de raportare utilizate de beneficiarii de finantare nerambursabila in cadrul proiectelor de grant/strategice finantate prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

” 1. In vederea unei mai bune documentari si justificari a activitatii expertilor angajati in cadrul proiectului, beneficiarii vor intocmi lista expertilor implicati in derularea contractului in perioada de raportare (anexa 1), raportul lunar de activitate (anexa 2) si fisa lunara de pontaj pentru fiecare expert angajat in proiect (anexa 3) dupa formatele atasate prezentei instructiuni. Anexele 2 si 3 se depun atat pentru echipa de management cat si pentru echipa de implementare. Anexele 2 si 3 nu se vor completa pentru personalul administrativ.

2. Beneficiarul va completa anexa 1 cu privire la toti expertii angajati in proiect indiferent de forma de angajare a acestora: contract individual de munca, contract de colaborare, etc.

3. Fiecare expert angajat in proiect va completa lunar un raport de activitate potrivit anexei 2 si fisa de pontaj conform anexei 3 pe care le va supune avizarii Managerului de proiect.

4. Documentele mentionate la art. 1 vor fi prezentate AM POSDRU/ OIR POSDRU responsabil, pentru toate cererile de rambursare depuse incepand cu data aparitiei prezentei Instructiuni.

5. Urmatoarele anexe fac parte integranta din prezenta instructiune:

  • Anexa 1 – Lista expertilor implicati in derularea contractului;
  • Anexa 2 – Raport lunar de activitate;
  • Anexa 3 – Fisa lunara de pontaj.

Celelalte anexe prevazute de instructiunea AM POSDRU nr. 43/2010 si prevederile privind modul de aplicare a acestora raman in vigoare. „

Sursa: AM POSDRU

5 thoughts on “AM POSDRU: Instructiunea nr. 62 privind modificarea/completarea unor documente de raportare utilizate de beneficiari”

  1. alexandru sima spune:

    sunt proiecte in care experti si-au terminat activitatea de 2 luni. cererile de rambursare nu s-au depus pentru ca nu s-au platit nici celelalte depuse anterior. De unde ii mai luam si cum ii obligam sa semneze retroactv documente si acte depuse deia ?

  2. Iulia Parvu spune:

    Aceasta instructiune presupune ca cererile de rambursare ce vor fi depuse dupa 30.08, desi se refera la perioade anterioare, sa fie insotite de rapoarte de activitate intocmite potrivit noului model?

    1. Finantare.ro spune:

      Buna ziua,

      Va recomand pentru un raspuns 100% exact sa ii contactati direct pe cei de la AM POSDRU (pentru a nu exista interpretari):
      http://www.fseromania.ro/index.php/contacteaza-ne

      Mult succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *