Anunt de angajare pentru pozitia Manager programe de finantare – Fundatia Comunitara Cluj

logo_fcc.jpg

logo fundatia comunitara clujLocul desfasurarii activitatii: Cluj, cu disponibilitate de deplasare in tara si in afara tarii de pana la 10% din timpul de lucru

Perioada postului: nedeterminata

Disponibilitatea postului: imediat

Norma: 40 ore pe saptamana

Data limita pentru aplicare: 5 septembrie 2014

SCOPUL POSTULUI:

  • Managerul de programe de finantare asigura coordonarea procesului de acordare a finantarilor in cadrul Fundatiei Comunitare Cluj

SUMARUL RESPONSABILITATILOR SI SARCINILOR:

  • Contribuie la dezvoltarea si implementarea programelor de finantare, in acord cu obiectivele strategice ale Fundatiei
  • Realizeaza cercetari ale mediului local si propune programe de finantare care sa raspunda acestora
  • Deruleaza campaniile de informare si educare ale Fundatiei
  • Defineste structura si identitatea programelor de finantare
  • Elaboreaza documentatia suport pentru procesul de finantare
  • Planifica si implementeaza campaniile de promovare a fondurilor si asigura comunicarea cu actorii interesati
  • Ofera consultanta in vederea elaborarii aplicatiilor
  • Coopteaza si instruieste membrii comisiilor de evaluare
  • Monitorizeaza si evalueaza proiectele finantate
  • Pregateste rapoarte pentru donatori si finantatori
  • Analizeaza si evalueaza impactul finantarilor oferite
  • Dezvolta capacitatile organizatiilor locale

ATRIBUTE DEZIRABILE:

  • Experienta anterioara in management de proiect
  • Experienta in scrierea de propuneri de finantare
  • Buna cunoastere a sectorului neguvernamental local
  • Abilitati de leadership si lucru in echipa
  • Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, de relationare si socializare
  • Bun cunoscator al mediului online
  • Participarea in comisii de evaluare a propunerilor de finantare ori in elaborarea documentatiei de aplicare constituie un avantaj
  • Realizarea sau participarea la efectuarea de studii, cercetari constituie un avantaj
  • Pregatire profesionala
  • Studii superioare finalizate
  • Buna cunoastere a limbii engleze
  • Buna cunoastere a pachetului MS Office si cunostinte de baza WordPress, Joomla
  • Postul implica o personalitate creativa, dinamica, operationala. Capacitatea decizionala personala trebuie sa conduca la performanta individuala si de grup.

BENEFICII:

  • Salarizare competitiva, oportunitati de crestere in functie de rezultate
  • Oportunitati de formare continua in tara si in strainatate
  • Mediu de lucru dinamic, expunere nationala si internationala
  • Oportunitatea de a actiona ca un agent al schimbarii

PROCESUL DE SELECTIE AL CANDIDATULUI:

Aplicatia va cuprinde scrisoare de intentie, CV si datele de contact a doua persoane care pot oferi recomandari pentru experiente relevante postului.

Aplicatiile vor fi trimise la adresa [email protected] pana la data de 5 septembrie 2014.

Persoana de contact pentru intrebari si informatii suplimentare: Simona serban, T: 0726103605 sau [email protected].

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *