Aproximativ 440 de propuneri de proiecte pentru dezvoltarea economiei sociale

proiecte.jpg

proiecteMinisterul Fondurilor Europene, prin Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), a primit 436 cereri de finantare, cu o valoare totala a asistentei financiare nerambursabile solicitate de peste 2,3 miliarde de lei, in cadrul cererii de proiecte nr. 168 „Dezvoltarea economiei sociale„.

Propunerile de proiecte au putut fi depuse in perioada 28 iulie – 11 august a.c. Alocarea financiara orientativa pentru aceasta cerere de propuneri de proiecte este de peste 877,6 milioane de lei (echivalentul in lei a 200 milioane euro).

Prin acest apel de proiecte pentru prima data contribuim efectiv la dezvoltarea comunitatilor locale, prin crearea de locuri de munca, in special pentru persoanele apartinand grupurilor vulnerabile in activitati care pot fi implicate in activitati economice facilitand accesul acestora la resursele si serviciile comunitatii. Este dovada ca Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane incepe sa imbunatateasca viata tuturor romanilor„, a declarat ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici.

In acelasi timp, odata cu lansarea acestui apel, Ministerul Fondurilor Europene si-a propus fluidizarea si eficientizarea procesului de evaluare, prin inceperea evaluarii cererilor de finantare in timpul derularii apelului. Primele 32 cereri de finantare au fost trimise in evaluare in data de 08 august 2014. Evaluarea tuturor propunerilor de proiecte depuse in cadrul acestui apel va fi finalizata pana la sfarsitul lunii septembrie a.c.

Totodata, procesul de contractare va incepe inaintea finalizarii procesului de evaluare, in a doua jumatate a lunii august, pentru cererile de finantare care obtin un punctaj de peste 80 de puncte (cu conditia indeplinirii punctajelor minime la fiecare criteriu de evaluare).

Sursa: Ministerul Fondurilor Europene

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *