Atelier Managementul Proiectelor, 1-2 octombrie 2009

hospice.jpgGrup-tinta: reprezentanti ai
organizatiilor neguvernamentale si publice ce furnizeaza servicii
socio-medicale adresate persoanelor in nevoie.

Scopul atelierului
– Insusirea si actualizarea cunostintelor si dezvoltarea abilitatilor
de coordonare a unui proiect, astfel incat sa creasca performanta
organizatiei.


Obiectivele atelierului

La sfarsitul atelierului participantii vor:
– intelege elementele esentiale ale ciclului de dezvoltare a unui proiect
– avea cunostinte si abilitati imbunatatite de coordonare a unui proiect
– controla si planifica resursele financiare, umane si materiale ale unui proiect
– vor cunoaste acele elemente specifice care asigura atingerea tintelor de proiect

Durata atelierului: 2 zile, 1-2 octombrie 2009

Organizatori: Asociatia Asistenta – Educare – Reprezentare in parteneriat cu Fundatia Hospice Casa Sperantei.

Locatie: Fundatia Hospice Casa Sperantei – Centrul de Studii pentru Medicina Paliativa Printesa Diana
Adresa:
Strada Piatra Mare 101, Brasov

Formatori (Asociatia-Educare-Reprezentare): Ana Maria Suciu (formator autorizat), Luminita Ratiu (specialist finantari).

Numar de locuri disponibile: 20

Costuri:

Organizator ii vor acoperi costurile pentru:
– Lectori
– Multiplicarea materialelor de curs
– Pauze de cafea si de masa
– Transport pentru participantii din afara Brasovului (bilete de tren clasa a II-a)

Participantii din afara Brasovului isi vor achita costurile de cazare.

Inscrierea se face pe e-mail, prin completarea formularului, la urmatoarea adresa: [email protected]

Data limita: 25 septembrie 2009

Formularul de inscriere.

Date de contact:
Tel. 021-326 3771
Mob. 0728 130 071

Persoane de contact:
Magda Muntean, coordonator programe
Cristina Velicu, asistent programe
 
Contact:
Mobil: 0740.952.777
Tel/Fax: 021.326.37.71
E-mail: [email protected]
Web site: www.hospice.ro; www.hospicesofhope.uk

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *