Au fost selectate cele 60 de companii beneficiare ale proiectului „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTA”

schultz_sigla_nouaSC SCHULTZ CONSULTING SRL, in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie Suceava si Fundatia „Scoala Romana de Afaceri a Camerelor de Comert si Industrie” – Filiala Brasov, a incheiat perioada de selectie a 60 de companii care activeaza in regiunile de dezvoltare Bucuresti-Ilfov, Nord-Est si Centru in cadrul proiectului „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTA” cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Rezultatele procesului de evaluare a aplicatiilor depuse si lista finala a IMM-urilor selectionate au fost postate si pot fi consultate pe website-ul Beneficiarului si al fiecarui partener (www.schultz.ro pentru Regiunea Bucuresti-Ilfov, www.ccisv.ro pentru Regiunea Nord-Est, www.srafbv.ro pentru Regiunea Centru).

Companiile selectate in cadrul proiectului vor beneficia de:
– Participarea la un program de diagnoza si asistenta organizationala;
– Dezvoltarea competentelor necesare eficientizarii administrarii afacerii pentru membrii echipelor lor de management;
– Implicarea intr-un program de asistenta si suport managerial in vederea identificarii de solutii eficiente necesare pentru continuarea si dezvoltarea activitatii.

In etapa urmatoare a proiectului se va realiza o analiza cu privire la profilul fiecarei companii selectate si se vor elabora si aplica o serie de instrumente de evaluare in management. Rezultatele astfel obtinute vor fi analizate din perspectiva identificarii nevoilor si a problemelor de management cu care se confrunta companiile selectionate. Elementele identificate vor fi inserate in rapoarte individuale de evaluare interna realizate pentru fiecare dintre companiile analizate.

Vor fi, de asemenea, identificate nevoile specifice de instruire. Pe baza acestor rapoarte si analize, in anul 2 de implementare (2012), vor fi dezvoltate 10 programe de formare la care vor participa reprezentanti ai echipelor de management din companiile selectate.

Companiile selectate vor fi direct sprijinite (in anul 3 de implementare – 2013) sa aplice instrumentele de management dezvoltate, precum si cele invatate in cadrul cursurilor (programelor de formare). In acest sens, acestea vor beneficia de servicii specifice de coaching (consultanta) pentru o perioada de 6 luni.

Cea mai mare provocare pentru un antreprenor este lupta cu o anumita atitudine fata de munca si o anumita atitudine fata de proprietate pe care o intalnim in Romania. In contextul instabilitatii economice si schimbarilor permanente, instinctul si psihologia invingatorului sunt principalele caracteristici ale antreprenorului roman de succes. Prin acest proiect noi ne propunem sa „antrenam” antreprenori care sa obtina un succes cat mai mare in activitatile pe care le desfasoara„, Marius Dontu, Manager General, Schultz Consulting.

Un astfel de proiect este extrem de bine venit, mai ales daca este si finantat de la Uniunea Europeana. Ca atare, beneficiile vor fi pe orizontala in primul rand: sa dezvolte aptitudinile antreprenoriale, sa ne faca sa utilizam tehnici noi, pentru ca, din pacate, multi dintre noi au inceput afacerile „dupa ureche” – antreprenor, regiunea Bucuresti-Ilfov.

Asteptarile noastre sunt legate in primul rand de partea de suport pe partea de diagnoza in afaceri si ajutor pe partea de a gandi strategic pe termen mediu si lung” – antreprenor, regiunea Bucuresti-Ilfov.

Obiectivul general al proiectului este facilitarea dezvoltarii competentelor si abilitatilor necesare administrarii eficiente a afacerilor pentru echipele de management a 60 de companii din regiunile Bucuresti–Ilfov, Nord-Est si Centru. Proiectul pune accent pe oferirea de servicii integrate de diagnoza organizationala, training si consultanta echipelor de management din 20 de companii din fiecare regiune de dezvoltare.

Mai multe informatii despre proiect si activitatile acestuia, precum si despre serviciile integrate de care vor beneficia companiile selectionate pot fi gasite pe site-ul Beneficiarului: www.schultz.ro.

Persoana de contact: Oana Nastase, Manager de proiect, Schultz Consulting, e-mail: oana.nastase@schultz.ro.

Despre Schultz Consulting:
Schultz Consulting este o companie romaneasca de consultanta in management si training in domenii precum: dezvoltare institutionala, comunicare, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane. Portofoliul Schultz Consulting cuprinde companii nationale si multinationale, institutii publice, administratie publica centrala si locala, organizatii neguvernamentale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *