Auchan ofera 10.000 de euro pentru un proiect de dezvoltare locala

bani.jpg

Auchan Romania a implinit a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din Romania si sarbatoreste momentul alaturi de consumatori. Acestia sunt invitati sa aleaga, fiecare pentru orasul in care traieste, unul dintre cele trei proiecte de dezvoltare a comunitatii pe care Auchan il va sustine financiar cu pana la 10.000 de euro.

Campania “Mobilizatron” va mobiliza clientii Auchan din cele 18 orase in care retailerul are deschise 33 de magazine, invitandu-i sa aleaga unul dintre cele trei proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunitatilor locale: educatie (crearea de spatii educationale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii si varstnici din mediile defavorizate), mediu (activitate de ecologizare sau impadurire).

Votarea se poate face direct in magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online in perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care va castiga cele mai multe voturi va fi sustinut financiar de Auchan si implementat cu sprijinul unei organizatii non-guvernamentale partenere.

Suma totala pe care compania o va directiona catre dezvoltarea comunitatilor locale in urma proiectului „Mobilizatron” depaseste 200.000 de euro.

Campania „Mobilizatron”

Fiecare oras in care hipermarketurile Auchan sunt prezente are trei proiecte propuse de catre Auchan Romania si desfasurate cu suportul unor organizatii non-guvernamentale, ca partener de implementare. Domeniile care vor avea sustinere si finantare sunt urmatoarele:

  • Educatie: Formarea de profesori pentru invatarea prin joc si poveste si amenajarea unei sali de clasa prietenoase la o scoala de cartier, din Suceava. Partener implementare: Noi Orizonturi.
  • Mediu: Printr-o actiune de ecologizare a unei zone naturale din sector/oras. Partener implementare: Mai Mult Verde.
  • Ajutor umanitar: Sustinerea a 150 de copii si 100 de varstnici nevoiasi printr-o actiune de Craciun (donatie de alimente si articole de ingrijire) in sector/oras. Partener implementare: Crucea Rosie Romana

Toti clientii hipermarketurilor Auchan pot contribui la alegerea cauzei pe care o doresc a fi implementata in orasul lor prin vot care se poate realiza fie in magazin, pe baza unui jeton ce este oferit, indiferent de valoarea bonului, fie online.

Sursa: Auchan

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top