Bilant TotalSoft la jumatatea anului 2011

total_softTotalSoft, unul dintre principalii producatori regionali de software, anunta realizarea unei cifre de afaceri, in primele 6 luni ale anului 2011, de 11,6 mil de Euro. Un procent de 75% l-a reprezentat veniturile din proiectele derulate pe piata romaneasca, restul provenind din extern, in special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia si Qatar. In aceasta perioada, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil Euro, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe piata din Romania, portofoliul companiei s-a marit cu aproape 100 de clienti. Dintre acestia, 25 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 27 au ales Charisma HCM sau servicii de outsourcing salarial, 26 au ales solutii Primavera, restul optand pentru solutii medicale sau  proiecte de dezvoltare de software la cheie. Divizia Charisma Medical Software a semnat si anul acesta o serie de contracte de referinta, printre care Medlife, Reteaua privata de sanatate Regina Maria, European EYE Centers, Spitalul Muntenia, Personal Genetics sau Institutul National Victor Babes. Printre proiectele care se disting prin complexitate si valoare financiara, se numara Romtelecom, UPS, Banvit Grup, Niro Grup, Radburg, ALRO Slatina, Prospectiuni, H&M, AECOM Romania sau Hervis Sport.

Prima parte a anului s-a remarcat prin doua premiere externe: intrarea TotalSoft pe piata din Africa, prin implementarea Charisma la Carrefour Automobile Dakar, si semnarea contractului de consultanta in management de proiect cu SATORP Arabia Saudita, contract in valoare de 4,2 milioane USD. Expansiunea internationala a adus, de asemenea, proiecte noi in pietele in care compania era deja prezenta, precum: Austria (BNP Paribas), Serbia (Procredit Leasing), Grecia (Euroclinic, Avis, Bairamoglou, Eurodrip), Bulgaria (Kittner Anlagen-und Maschinenbau) sau Qatar (Supreme Council of Information Technology).

Diversificarea portofoliului de produse a vizat lansarea unor aplicatii B2B pe dispozitive mobile (smartphones sau tablete PC). Astfel, au fost lansate cinci solutii dedicate tabletelor iPad, dintre care doua destinate domeniului medical, una pentru domeniul constructiilor, una pentru retail si distributie si un sistem de analiza de indicatori financiari, pretabil oricarui tip de companie. Compania a lansat recent Tasky, un planificator al activitatilor zilnice, personale sau de serviciu, care poate rula pe orice tip de smartphone sau de tableta PC, compatibile iOS. Pentru produsele destinate dispozitivelor mobile, compania foloseste atat sistemul iOS, dezvoltat de Apple, cat si sistemul Android, dezvoltat de Google.

De asemenea, alte 4 solutii software au fost incluse in suita Charisma.  In luna martie a fost lansata Charisma Registration Desk, solutie destinata automatizarii activitatilor de registratura dintr-o companie. A urmat Charisma WMS 2011, un produs extrem de puternic destinat eficientizarii activitatilor depozitelor de marfa sau centrelor de distributie care, prin noile functionalitati, largeste aria de adresabilitatea si in domeniul retailului, productiei si constructiilor.

Charisma Facility Management si Charisma Utility Expense Management, au permis intrarea TotalSoft pe piata solutiilor de tip CAFM (Computer Aided Facility Management). Solutiile se adreseaza companiilor din domeniul constructii, real-estate si celor specializate pe Building Services si Facility Management. Ele asigura planificarea si gestionarea spatiilor, din punct de vedere administrativ si financiar, dar si un management al contractelor si facturilor repetitive.

Compania a semnat doua parteneriate strategice. Astfel, din luna iulie, toate produsele Charisma integreaza tehnologia Tableau Software, lider mondial in analiza si vizualizarea datelor. De asemenea, prin parteneriatul cu Eficientizare.ro Software, TotalSoft include in Charisma Fleet Management, produs destinat managementului flotelor auto, o componenta de GPS Tracking.

TotalSoft isi pastreaza estimarile facute pentru anul 2011, atingerea unei cifre de afaceri consolidata de 25 mil Euro si o crestere a EBITDA la 4,5M Euro.

Persoana de contact:  Suzana Badea, Corporate Communication Manager; [email protected]; 0744.89.86.20.

Despre TotalSoft:

Cu 17 de ani de experienta, TotalSoft este unul dintre liderii industriei IT romanesti in dezvoltarea si furnizarea de solutii si servicii complexe de afaceri. Avand 1500 de clienti in sectorul privat si public din 25 de tari, printre care UK, Germania, Austria, Italia sau Franta, TotalSoft detine o expertiza de necontestat in verticale ca financiar-bancar, distributie, retail, medical, utilitati, constructii, proiectare, productie, servicii sau administratie publica. Compania are sediul principal in Romania si subsidiare in Grecia, Bulgaria, Serbia si Qatar.

TotalSoft a devenit, conform PAC, cel mai important furnizor de solutii ERP din Romania, devansand toti ceilalti jucatori in termeni de valoare licente si servicii asociate licentelor. Compania detine suita proprie de solutii software Charisma Business Suite, din care fac parte sisteme recunoscute cum ar fi Charisma ERP, Charisma HCM sau Charisma Medical Software.

TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investitii private din Europa de Sud-Est cu birouri in Atena, Bucuresti, Sofia si Belgrad. Global Finance administreaza fonduri de peste 850 milioane euro, obtinute in urma administrarii de fonduri de investitii private si imobiliare, si a realizat peste 70 de investitii de la infiitarea sa in 1991.

Pentru mai multe informatii accesati www.totalsoft.ro; www.charisma.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *