Biroul de managementul proiectelor (PM Office)

carte5.jpg

In Revista Romana de Managementul Proiectelor putem citi un articol interesant despre implicatiile pe care le are un birou de managementul proiectelor (PM Office) intr-o companie.

In urma unui studiu facut pe 252 de companii, s-a descoperit ca doar 32% din proiecte au avut succes in termeni de buget, calitate, incadrare in timp. Rata mare de esec demonstreaza importanta constituirii unui PM Office in companie. Acest PM Office urmareste introducerea unui set de bune practici in termeni de excelenta, realizari, leadership.

1. Cunoaste nevoile companiei tale si stabileste obiective clare

Orice organizatie care isi doreste schimbarea culturii sau imbunatatirea procesului de prioritizare, va avea de castigat de pe urma unui PM Office. Oricum ar fi, totul trebuie sa fie clar specificat. Care sunt previziunile afacerii pentru urmatorii cinci –  zece ani?

De asemenea, trebuie sa ai in minte ca un PM Office va fi o investitie de timp si de bani. Va putea bugetul tau sa suporte acest lucru? Vei avea sprijinul managementului pe termen lung?

2. Alegerea softului potrivit de management de proiect

Acest pas are o mare legatura cu precedentul. Cunoasterea nevoilor organizationale este primordiala in scopul alegerii unui soft care va sprijini cerintele afacerii tale. Solutiile de tip web-based ofera multe avantaje fata de cele traditionale, precum usurinta folosirii simultan de catre mai multi angajati si oferirea de baze de date centralizate.

Cel mai bun soft de management de proiect iti va oferi o solutie integrala pentru nevoile tale curente si viitoare. (…)

Ti se pare interesant? Citeste continuarea articolului pe Managementul-proiectelor.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *