Business Days, Targu Mures, 24-25 martie 2010

jci.jpgJunior Chamber International te invita la cel mai mare eveniment de business al anului din Targu Mures, ce va avea loc in perioada 24-25 martie 2010.

Este o combinatie inspirata de oameni de afaceri de success, modele de afaceri inspirationale, traineri de renume, acces la know-how, idei de afaceri verificate, sfaturi si sugestii de la cei mai renumiti specialisti, trend si noutati in marketing, online business, idei de investitii, modalitati de eficientizare a activitatii, networking, management de proiect, accesarea fondurilor structurale, acces la finantare chiar si in perioada de criza, comunicare si pr, social media, CSR, resurse umane si multe surprize.

Pe durata evenimentului vor fi 4 sesiuni de conferinta, 32 de speakeri de renume, 12 workshopuri si prezentari, salon expozitional unde vor expune in jur de 20 de companii, va fi organizata o TOMBOLA pentru participanti cu aproximativ 100 de premii, vor fi 2 sesiuni de VIP networking si numeroase alte surprise.

Evenimentul se adreseaza managerilor, antreprenorilor, profesionistilor si tuturor celor care doresc performanta in cariera, celor care sunt la inceput de drum in antreprenoriat, cat si celor care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, idei inspirate, decizii curajoase si mai ales ambitie nemasurata de a reusi.

Numarul asteptat de participanti este de aproximativ 250 pentru fiecare zi al evenimentului.

Avem un site dedicat acestui eveniment si vom trimite periodic newslettere legat de eveniment (www.businessdays.ro).

Vom avea o campanie de SMS marketing derulat prin Beam SMS marketing. De asemenea, organizam o campanie de recompensare a celor care ne promoveaza evenimentul in social media.

Va exista si o campanie de direct marketing si telesales ce va fi orientata in special catre cele mai importante companii din judetele Mures, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, Alba si Bistrita Nasaud.

Invitatii
care vor prezenta la sesiunile de conferinta si care au confirmat participarea sunt: Marius Ghenea (PCFun), Marius Alexa (Arhipelago), Mihaela Stroe (Acta Nonverbal), Robert Varga (Swissmasai), George Butunoiu (GB Executive Search), Andy Szekely (AS Training), Calin Fusu (Neogen), Mircea Munteanu (SMRP), Lorand Soares-Szasz (Coach4You), Razvan Ogircin (Dale Carnegie Romania), Peter Barta (FPP), Dan Stefan (Autonom), Claudiu Gamulescu (Netsport), Boga Ferenc(Ortoprofil), Ciprian Stavar (Guerilla Marketing), Calin Sarchiz (Pegas Consulting), Bogdan Comanescu (Accelera), Simona Bonghez (PMI), Adrian Florea (Trend Consult), Sas Ferenc (Econ Group), Turgul Akay (Vicepresedinte European JCI), Adrian Lupau (Sysgenic), Virgil Zahan (Goldring), Calin Stefanescu (Tjobs), George Rusu (Protours Business Travel), Hedi Hoka (Leadership Coach), Valentin Deac (Nokia Romania), Codrut Precup (Markinstinct), Tudor Maxim (Elevate), Costin Chirculescu (Totalsoft-Primavera), Marin Putineanu (BeamSMS Marketing), Bogdanel Budeanu (Totalsoft-Primavera).

Parteneri confirmati
pana acum al evenimentului: BCR, BRD, Orange, Nokia, Sysgenic, Goldring, Protours Business Traveling, Sands, Mediaexpert, Televiziunea Targu Mures, Radio Mures, Zi de zi, Ziarul de Mures, AdConquer, Neogen, Arhipelago, CaroComp, MBT, Autonom Rent a Car, Ortoprofil, Cariere, Rentrop&Straton, Netsport, Underclick, Markinstinct, VisionArt, CCIAMS, Mirage Consulting, Aiesec, Marbo, MasterDruck, Image Studio, Ford Mures, Tjobs, Totalsoft, Fundatia Post Privatizare si multi altii.

Taxa de participare la eveniment va fi de 150 lei, daca optati pentru o singura zi a evenimentului si de 255 lei daca optati sa participati la ambele zile ale evenimentului.

Taxele de participare sunt valabile pentru inscrierile efectuate pana in data de 15.03.2010. Dupa aceasta data taxa de inscriere devine 180 lei pentru o zi de eveniment si 306 lei pentru 2 zile de eveniment.

Pentru mai multe inscrieri de la aceasi companie se ofera discount.

Pentru detalii va rog sa ne contactati pe adresa [email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *