„Calator prin lumea Regio”, primul film interactiv despre un program cu finantare europeana

Calator-prin-lumea-Regio.jpg

Calator prin lumea RegioVa mai amintiti de „Kiddo„, primul film interactiv din Romania? O poveste emotionanta, in care destinul personajelor putea fi schimbat, in momentele de rascruce, de spectatori? Anul acesta, regizorul Millo Simulov  si echipa lui de „vrajitori” au lucrat la o noua productie interactiva, de data asta despre… Regio! „Calator prin lumea Regio” este un film adevarat, cu „povesti” adevarate despre proiecte finantate prin Regio-Programul Operational Regional 2007-2013.

Un film despre sperante, planuri, griji si, in final, multa bucurie: primul film interactiv despre impactul unui program operational romanesc a fost lansat pe 25 iunie, la Forumul Comunicatorilor Regio, editia 2014. Sute de ore de postproductie, nenumarate solutii creative pentru problemele aparute pe parcurs, un montaj de bijutier, un fundal muzical exceptional…

Cu alte cuvinte, un film de 130 de minute, in care poti oricand sa deschizi o usa din viitor spre trecut, ca sa vezi cum ar fi fost daca n-ar fi fost, sau spre o „poveste” din cele 14, din orice domeniu al vietii: „in oras”, „La drum”, „Pentru oameni”, „in afaceri”, „in vacanta”… Povestea Regio in 14 proiecte, finantate prin 5 axe prioritare: urmariti-o online, pe site-ul Inforegio sau in pagina de Facebook a programului.

Forumul Comunicatorilor Regio, editia 2014, a fost organizat de Autoritatea de Management a Programului Operational Regional (AM POR) din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, in perioada 25 – 27 iunie a.c., in statiunea Venus (jud. Constanta). Ca in fiecare an, evenimentul a fost un prilej de schimb de bune practici intre membrii retelei si de diseminare a celor mai recente informatii despre stadiul de implementare si rata de absorbtie a fondurilor Regio. In acelasi timp, la Forum au fost prezentate si analizate cele mai eficiente metode si instrumente de comunicare si promovare a programului.

In cadrul Forumului, au fost prezentate membrilor retelei evolutia programului si etapele pe care le-a parcurs de la lansare pana in prezent, stadiul actual al Regio (procentul de absorbtie, la 30 mai 2014, era de 52%), precum si activitatile de informare si publicitate: revista „Regio” in limbile romana si engleza, articolele publicate in presa scrisa, activitatile in mediul online si la televiziune: emisiunea „Beneficiar Romania”, in care au prezentate 30 de proiecte Regio.

Reprezentantii Agentiilor de Dezvoltare Regionala si beneficiari din fiecare regiune de dezvoltare au vorbit despre proiectele realizate si despre activitatile de promovare. Cele trei ateliere de lucru, despre realizarea materialelor de informare si publicitate, evaluarea actiunilor de informare si publicitate si comunicarea prin retelele sociale, au trezit dezbateri aprinse si idei creative pentru urmatoarele campanii. Ca in fiecare an, ne-am despartit cu greu, nerabdatori sa ne revedem la anul.

Sursa: MDRAP

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *