Campanie strangere…date cu caracter personal

Mă duc la medic, mă cazez la hotel, mă înscriu la un training, particip la o sesiune de examene online organizată în numele unei instituţii de o celebră organizaţie în domeniu: dau CNP şi CI.

Vreau să îmi fac cont pe un site (revistă electronică): sigur că da, datele mele din buletin.

Cumpăr un laptop cu banii jos de la marele magazin electrocasnic: de ce îţi trebuie CNP-ul meu?

Sunt sunat de un reprezentant al unei companii de sondaje de piaţă: deci, să îţi răspund şi la întrebări pe timpul meu şi să îţi dau şi datele mele …

Vrei 10 minute gratuite adăugate la cartela ta? 3 întrebări şi un CNP.

FELICITĂRI! Am fost selectat să particip la un studiu online despre comportamentul utilizatorilor de reţele sociale. Să începem: ceva date personale ne dai?

Particip la tombola primăverii târzii şi a toamnei venite prea devreme: desigur, trebuie să dau CNP şi serie şi număr CI.

URA! Câştig la McDonalds marele premiu din meniul mic – o porţie medie de cartofi prăjiţi. De când îmi doream asta … Hey! Păi şi pentru asta trebuie să îţi dau datele din buletin?

NOTĂ: Pentru detalii, definiţii şi legislaţie cu privire la datele cu caracter personal, vă invit pe site-ul Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cel puţin Legea nr. 677/2001)

About Valentin Mazareanu

Valentin P. Mazăreanu, doctor în economie. Subiecte de interes: managementul riscului, securitatea informaţională, managementul proiectelor. Ocupaţii în prezent: project manager al www.managementul-riscurilor.ro, Co-Regional Director of PRMIA Bucharest Chapter, Director General al Paideia Consulting SRL Iasi, Expert IT în proiecte cu finanţare nerambursabilă. Studii: liceu militar, facultate de drept, master în Sisteme Informaţionale pentru Afaceri, studii doctorale în economie. Dezvoltare profesională: stagiu de cercetare în Franţa, Poitiers (subiect: managementul riscului); şcoală de vară în Finlanda, Jyvaskyla (subiect: managementul riscului, dreptul de proprietate intectuală, knowledge management); training internaţional Slovenia, Ljubljana (subiect: managementul proiectelor internaţionale); training naţional Romania, Iaşi (subiect: antreprenoriat, Analiză Tranzacţională, NLP, Comunicare şi Negociere).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.