Toate afacerile au inregistrat scaderi ale vanzarilor in anul 2009 fata de anul trecut. Si totusi unele afaceri rezista foarte bine. De ce?
Pentru ca in aceste afaceri, managerii si specialistii au actionat cu prioritate in urmatoarele directii:
- au reevaluat oportunitatile si riscurile de pe piata;
- au restructurat si au diversificat portofoliul de produse si servicii in functie de nevoile si puterea de cumparare a clientilor platitori;
- au monitorizat eficienta financiara a fiecarei vanzari si pun accentul pe incasari si profit comercial.
Studii de caz privind indicatorii de analiza a eficientei financiare a vanzarilor pot fi accesate la urmatorul link: http://abctrainingconsulting.ro/resurse/
Studiu de caz: Analiza marjei comerciale
Studiu de caz: Analiza duratei medii de incasare a clientilor
Studiu de caz: Deosebirea dintre profit si cash
Studiu de caz: Analiza costurilor fixe si variabile, a pragului de rentabilitate
Workshop-uri dedicate profesionistilor din departamentele comerciale pot fi accesate la urmatoarele link-uri: http://abctrainingconsulting.ro/noutati/ sau http://abctrainingconsulting.ro/evenimente/
19 oct: Cum intelegem ABC-ul finantelor afacerii: relatia dintre activitati, resurse, bani
20 oct: Cum analizam si cum optimizam eficienta financiara a Vanzarilor companiei
21 oct: Cum analizam si cum optimizam eficienta financiara a Achizitiilor si a Distributiei firmei
Aboneaza-te la newsletter pe http://abctrainingconsulting.ro si vei fi la curent cu toate noutatile!
Mult succes in realizarea unor vanzari „incasabile” si profitabile!
Anda