Cheltuieli eligibile si Cheltuieli neeligibile – Sprijin pentru sisteme TIC integrate si alte aplicatii electronice pentru afaceri

Cheltuieli eligibile

A. Cheltuieli pentru servicii de consultanţă care nu constituie o activitate permanentă (exclus consultanţă fiscală, juridică):
a) servicii de consultanţă pentru elaborarea planului de afaceri, proiectului tehnic, studiilor de piaţă, alte studii necesare pentru pregătirea proiectului;
b) servicii de consultanţă în domeniul managementului de proiect şi cheltuieli necesare în procesul de achiziţii.

B. Cheltuieli pentru achiziţionarea de echipamente TIC (servere, calculatoare personale de tip desktop/portabile monitoare, echipamente de reţea, echipamente periferice etc.) necesare pentru funcţionarea aplicaţiei informatice.

C. Cheltuieli pentru dotări care pot intra în categoria mijloacelor fixe, care nu intră în categoria de mai sus, necesare pentru funcţionarea aplicaţiei informatice.

D. Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice, licenţe, brevete, mărci, know-how:
a) cheltuieli pentru achiziţionarea licentelor software necesare implementării proiectului, inclusiv baze de date şi soluţii de securitate;
b) cheltuieli totale pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice – parte a proiectului – pentru realizarea cărora este necesară parcurgerea următoarelor etape: analiza necesităţilor, dezvoltarea aplicaţiei, implementarea şi testarea aplicaţiei.

E. Cheltuieli pentru formare profesională:
a) cheltuieli legate de formarea profesională a personalului care va utiliza produsele software implementate;
b) cheltuieli legate de formarea profesională a personalului care va asigura mentenanţa soluţiei dacă acesta este angajat al beneficiarului.

F. Cheltuieli cu servicii de auditare finalăna proiectului.
G. Cheltuieli de informare şi publicitate pentru proiect.

Cheltuieli neeligibile
Nu sunt eligibile cheltuielile care nu se regăsesc la capitolul 7.1; în mod special, nu sunt eligibile următoarele categorii de cheltuieli:
– taxa pe valoarea adăugată, precum şi orice alte taxe;
– dobânda şi alte comisioane aferente creditelor;
– achiziţia de echipamente second-hand;
– amenzi, penalităţi şi cheltuieli de judecată;
– costurile pentru operarea investiţiei;
– sumele rezultate din diferenţele de curs valutar;
– costuri de amortizare;
– contribuţia în natură;
– cheltuieli de leasing

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top