Competitia The Big Pitch a premiat cele mai bune idei de afaceri

the_big_pitch_premianti.jpg

the_big_pitch_premiantiTrei studenti ai Scolii ANTREMAN au plecat acasa cu marile premii puse in joc (10.000, 5.000 si 3.000 de euro) dupa ce au impresionat juriul in Marea Finala a competitiei The Big Pitch care a avut loc pe 5 septembrie 2013!

„Succesul in secolul 21 depinde in primul rand de creativitate, de calitatea de cunostinte folosite, de capacitatea acestora de a crea valoare adaugata. Concursul The Big Pitch este raspunsul creativ prin care absolventii Scolii ANTREMAN incearca sa arate ca au facut un pas inainte in a se pregati si a fi competitivi in conditiile noii economii (n.r. economia bazata pe cunostinte)” a declarat domnul prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu, directorul Scolii ANTREMAN.

Crina Grigore, Catalin Amariutei si Adina Filculescu si-au prezentat cu succes ideile lor de afaceri juriului format din reprezentanti ai mediului academic si al sectorului de business: prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu, prof. univ. dr. Ion Popa, prof. univ. dr. Lester Lloyd-Reason (Anglia Ruskin University Cambridge), Marian Dusan (Romanian Business Accelerator), Alina Tudor (Petrom), Oana Nuta (Eximbank), Daniel Apostol (The Money Channel), Gabriel Giurgiu (TVR), Florin Jianu (Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania) si Sebahat Kaya (Patronatul National al Femeilor de Afaceri din IMM-uri), dupa ce cele peste o suta de idei de afaceri intrate in competitie au fost reduse la o lista de 11 pentru Marea Finala.

Crina Grigore, marea castigatoarea a competitiei a creat proiectul Mr Mentorus care este un program de cursuri de mentorat si dezvoltare personala pentru copii, si urmareste dezvoltarea aptitudinilor necesare in interactiunea zilnica a viitorilor adolescenti, prin educatie non-formala si activitati interactive.

Proiectul de pe locul al doilea – Himera, apartine studentilor Catalin Amariutei si Stefan Dobrinescu care si-au propus promovarea inovativa de produse si servicii prin sisteme holografice. Afacerea lor consta in exploatarea acestui nou canal de promovare ce stimuleaza consumatorul in procesul decizional cu privire la achizitionarea bunurilor sau serviciilor promovate, atragand in mod inevitabil atentia acestora. Serviciile constau in asigurarea tehnologiei si designului grafic pentru crearea hologramelor si pozitionarea acestora in spatiile dorite de companii.

Adina Filculescu, castigatoarea locului al treilea considera ca „in orice afacere, indiferent de domeniu, ai nevoie de o intelegere solida a afacerii. Este necesar sa stii cum functioneaza o afacere de la achizitii, vanzare, planificarea bugetului, managerierea costurilor, atragerea si fidelizarea clientilor. Proiectul EnRose este un vis mai demult nascut, dar care abia acum isi gaseste materializarea”.

Competitia este organizata de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania in parteneriat cu Universitatea Anglia Ruskin din Cambridge si Academia de Studii Economice Bucuresti, in cadrul proiectului ANTREMAN – Infiintarea Scolii de Studii Antreprenoriale si Manageriale-modalitate inovativa de promovare a antreprenoriatului in Romania, cofinantat din FSE prin POSDRU 2007-2013.

Sursa: CNIPMMR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *