Competitie pentru premierea atestatului de abilitare

diploma1.jpg

Program Resurse Umane – subprogram Premierea obtinerii atestatului de abilitare – competitia 2014

Scop:
Stimularea si sustinerea calitatii, a impactului si a vizibilitatii internationale a cercetarii romanesti prin recunoasterea si sustinerea finalizarii reusite a procedurii de abilitare de catre persoane ce indeplinesc standardele minimale necesare si obligatorii pentru conferirea atestatului de abilitare.

Status: INACTIV
Depunere pana la: 20.11.2014
Buget alocat: 180.000 lei

Solicitanti:
Cadre didactice/cercetatori din invatamintul superior sau afiliati unor institutii de drept public sau de drept privat din Romania care au obtinut atestatul de abilitare.

diplomaSolicitantul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele criterii de eligibilitate:

  • este angajat cu contract individual de munca pe durata determinata sau pe durata nedeterminata, cu norma intreaga sau cu fractiune de norma, in cadrul unei institutii de drept public sau privat din Romania;
  • a obtinut atestatul de abilitare acordat prin Ordin al Ministrului Delegat pentru invatamant Superior, Cercetare stiintifica si Dezvoltare Tehnologica, conform art. 300 alin. (5) din Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea standardelor minimale pentru acordarea titlului de profesor universitar (conform OMECTS 5648/2013), elaborate de CNATDCU si aprobate prin ordinul Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 6560/2012 cu modificarile si completarile ulterioare (OMECTS 4204/2013);
  • a sustinut din fonduri proprii cheltuielile de sustinere a tezei de abilitare.

Pentru anul 2014, bugetul maxim alocat pentru prezentul subprogram este de 180.000 lei.

Sustinerea financiara se face pe baza verificarii datelor cuprinse in cererea de finantare, in limita sumei de 6.000 lei. Suma acordata este considerata premiu si se impoziteaza conform legislatiei in vigoare.

Cererile de finantare se depun in format tiparit, la adresa UEFISCDI, Str. Mendeleev nr. 21-25, Sector 1, Cod 010362, Bucuresti.

Contestatiile pot fi trimise prin email la adresa [email protected], prin fax la 021 3115 992, sau direct la sediul UEFISCDI, intr-un interval de 3 zile lucratoare de la data afisarii rezultatelor

Cererile vor fi analizate si admise / respinse in ordinea primirii lor.

Pentru premiile acordate din bugetul anului 2014 se primesc cereri de finantare in regim continuu, pana la finalizarea fondurilor alocate, dar nu mai tarziu de 20 noiembrie 2014.

DOCUMENTATIE

Puteti descarca urmatoarele documente utile:

Website-ul programului

Ghidul solicitantului

Finantator: Guvernul Romaniei
Sursa: ANCS

 [caseta-final-fise]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *