Conferinta Finantare.ro isi concentreaza fortele in capitala

bucuresti1-300x1801.jpg

Resursele disponibile si modul de administrare al acestora dicteaza sansele de reusita ale unui proiect sau afaceri. Anual apar in librarii sau pe internet carti si articole in care autorii ofera retete pentru atingerea succesului, dar de multe ori lucrurile sunt prezentate la modul general iar intrebarile particulare raman tot fara raspuns.

Conferinta Finantare.ro ofera ca solutie in acest sens sansa de a interactiona direct cu expertii intr-un cadru de expunere, analiza si dezbatere a celor mai importante notiuni, probleme si tendinte in domenii cheie pentru initierea si dezvoltarea  proiectelor/afacerilor- finantari, investitii si management de proiect.

Dupa trei editii consecutive organizate la Iasi, acest eveniment, devenit o traditie in regiunea de Nord – est a tarii, va avea loc si la Bucuresti, in premiera, pe data de 4 octombrie 2012, in sala „I.L.Caragiale” a Hotelului Ramada Majestic.

Structura conferintei, cu patru dezbateri centrale, incurajeaza implicarea activa a publicului prin sustinerea opiniilor proprii si adresarea de intrebari cu privire la urmatoarele subiecte:

I. FINANTARE EUROPEANA: Care sunt perspectivele fondurilor europene in perioada 2014-2020? (noi directii de actiune, dezvoltare rurala, cercetare, cresterea competitivitatii, mecanismele de stabilire a prioritatilor, mediu, energii, start – up, inovare, tehnologii noi);

II. INVESTITII: Pentru ce proiecte si afaceri este recomandata finantarea din surse private?(business angels in Romania, fonduri de investitii active, posibilitati de accesare a creditelor bancare, cofinantarea proiectelor initiate cu fonduri europene, autofinantarea, avantajele finantarilor din surse private);

III. IMPLEMENTARE: Care sunt principalele tipuri de provocari in  implementarea proiectelor cu finantare europeana? (bune practici in planificare si implementare, impactul proiectelor, cotele de prefinantare, decontarile intermediare si finale, consultanta in managementul proiectelor si achizitii publice, provocarile de cash – flow, sustenabilitatea proiectelor);

IV. MANAGEMENTUL PROIECTELOR: Au nevoie companiile de un birou de managementul proiectelor (PM Office)? (avantajele si dezavantajele PMO, cultura organizationala, organizatia bazata pe proiecte, specificul PMO in organizatiile mici, gestiunea portofoliului de proiecte, resurse umane specializate).

In randul speakerilor care vor fi prezenti la eveniment se numara nume recunoscute la nivel national pentru cunostintele detinute si experienta acumulata pe partea de consultanta, dezvoltare de strategii si accesare de fonduri pentru proiecte: Ana – Maria Andronic – Coordonatorul Departamentului de Proprietate Intelectuala, IT & Media al Biris Goran; Gabriel Biris – Managing Partner, Biris Goran; Constanta Bodea – Presedinte al Asociatiei Project Management Romania; Simona Bonghez – Consultant si trainer in Managementul Proiectelor; Melania Coman – Consultant si manager pentru proiecte finantate din fonduri europene; Victoria Cupet – President of IIBA Romania Chapter; Catalin-Teodor Dogaru – Trainer, consultant si managing partner la Total Smart Projects; Rodica Lupu – Consultant si manager de proiecte cu finantare europeana; Radu Onofrei – Presedinte si membru fondator al Asociatiei Consultantilor din Romania pentru Accesarea Fondurilor Europene; Leonard Orban – Ministru al Afacerilor Europene; Cristian Paun – Director Executiv in cadrul Societatii Romane de Economie; Augustin Purnus – Director General al Spider Management Technologies Romania; Ovidiu Rata – Director general al Relians Corp; Costin Sorici – Director general al Project Management Solution.

Cristian Paun, prezent in calitate de speaker si la editiile anterioare de la Iasi ale evenimentului, intrebat fiind de ce considera utila participarea la Conferinta Finantare.ro, a declarat: „…astfel de intalniri produc relatiile si conexiunile necesare in orice economie. Expertiza pe care o avem poate fi folositoare altora dupa cum si expertiza altora poate fi la fel de utila pentru noi. Schimbul de contacte poate produce ulterior o sumedenie de lucruri bune. Comunitatea pe care incearca sa o dezvolte aceasta conferinta este una aparte si apropiata de pregatirea academica pe care o am. Oriunde in lume au loc astfel de manifestari si niciodata nu au facut rau. Dimpotriva, au dat o mana de ajutor si au oferit noi perspective pentru toti cei interesati cu adevarat de economia care conteaza. Va incurajez sa continuati cel putin in ritmul si cu energia de pana acum. Schimbarea vine in primul rand (daca nu exclusiv) de la initiative private de acest gen.

In baza celor declarate de Cristian Paun si cu scopul „concentrarii fortelor” din aria finantarilor si a managementului de proiect intr-un singur loc pe parcursul unei zile, la Conferinta Finantare.ro de la Bucuresti sunt invitati sa participe antreprenori, reprezentanti ai IMM-urilor, APL-urilor si ONG-urilor, ai firmelor de consultanta si firmelor de project management, manageri de proiect, detinatori de proiecte in derulare sau persoane interesate sa isi dezvolte o afacere cu fonduri europene sau private si toti cei pentru care subiectele analizate in cadrul evenimentului prezinta un real interes.

La eveniment, se vor afla in public si reprezentanti ai companiilor care au decis ca merita sa investeasca in sustinerea acestui  demers, optand pentru calitatea de Partener sau Sponsor: Spider Management Technologies Romania, Toyota Romania, Universitatea Romano-Americana, Konsent, Truman Consultants, MRS Roconsult 2006, Project Management Solution,  High Construct Project, Exelo, Polirom si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile.

Participarea la Conferinta Finantare.ro se face pe baza de bilete care pot fi achizitionate prin simpla completare a unui formular direct pe site-ul oficial al conferintei la adresa: bucuresti2012.finantare.ro/inscrieri.

Informatii suplimentare va pot fi oferite de catre managerul de proiect Carmen Dumea la tel: 0743 087 270, sau prin e-mail: [email protected].

Conferinta Finantare.ro va mai avea loc in anul 2012 si la Cluj-Napoca pe data de 29 noiembrie.  Inscrierile au fost lansate, cu reduceri la cumpararea biletelor pana la 1 noiembrie. Acceseaza site-ul cluj2012.finantare.ro pentru a fi la curent cu toate noutatile evenimentului.

Editiile anterioare ale Conferintei Finantare.ro au reunit la Iasi in jur de 400 de participanti din diferite orase si localitati din tara. Programul a fost structurat in workshopuri si prezentari sustinute de peste 60 de speakeri, fiind marcat de momente speciale precum: 2 lansari de carte („Networking – Un ghid de supravietuire pentru profesionisti„, semnata de Filipe Carrera, respectiv „Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri” de Marius Ghenea), lansarea comunitatii online a managerilor de proiect, lansarea unei reviste online de economie si numeroase premii oferite participantilor. Conferintele Finantare.ro au fost realizate cu sprijinul a  peste 30 de parteneri si sponsori si a unui numar aproximativ de 50 de parteneri media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *