svasta.jpgSeminarul furnizeaza specialistilor din departamentul financiar sau managementului, unelte pentru identificarea surselor ascunse de pierdere si a potentialului de profit neutilizat in prezent.

CE?
Prima zi:

Elemente generale de Controlling
– Tipurile de decizii;
– Controllingul – element pentru decizie;
– Calculatia costurilor – element esential in controlling.
Diferente dintre contabilitatea externa (contabilitatea financiara) si contabilitatea interna (calculatia costurilor)
– Zone de suprapunere;
– Diferente si legaturi;
– Suport pentru pregatirea deciziilor.
Transfer din contabilitatea financiara in calculatia costurilor
– Adaugare de costuri;
– Eliminare de costuri;
– Normalizare de costuri;
– Reevaluare de costuri.
Tipuri de costuri – prezentare
– Directe / Indirecte;
– Variabile / Fixe;
– Platibile / Neplatibile.


Ziua a doua:

Indicatori pentru decizii de pret sau de cantitate (pe baza tipurilor de costuri)
– Contributia de acoperire;
– Fluxul de numerar;
– Profitul;
– Legaturi – ecuatia de baza a controllingului operativ.
Sistemul de controlling operativ – pe baza indicatorilor
– Crearea sistemului;
– Operationalizarea lui (inclusiv prin software);
– Reteaua de planuri;
– Instrument pentru analiza, decizie, conducere;
Costuri – instrument de analiza si decizie
– Costuri fixe si variabile – aplicatie matematica;
– Chei de repartizare si metode matematice;
– Costuri directe si indirecte – aplicatie matematica;
– Standard costing.
Constructia si negocierea pretului
– Pe baza costurilor fixe si variabile;
– Pe baza costurilor directe si indirecte;
– Elemente de negociere pe baza de pret.

Ziua a treia:

Bugetare
– Buget incremental;
– Buget baza zero;
– Calcularea si analiza abaterilor.
Investitii
– Dobanda ca element de costuri;
– Venitul net actualizat total, rata interna de rentablitate, rata interna de rentabilitate modificata.
Examen
Toate materialele sunt traduse in limba romana. Prezentarile vor fi integral in romana si germana.

CINE?
Seminarul se adreseaza personalului din departamentul financiar sau top si middle managementului.

Dr. Josef Wagner/Viena:
Matematician, economist, consultant si lector international, trainer in economie cu mai mult de 20 ani experienta in consultanta si proiecte economice.

Ivan Alin/Bucuresti: Economist, Certified Management Consultant, trainer, peste 10 ani experienta practica in consultanta.

DE CE?
– pentru ca noi suntem practicieni in controlling si calculatia costurilor (nu profesori universitari);
– oferim solutii practice si aplicabile imediat;
– exemplele aduse la seminar sunt luate de la firme reale;
– puteti sa aduceti cazuri de la propriile firme si sa gasim impreuna rezolvarea la seminar;
– putem face schimb de experienta.

CAND si UNDE?
Perioada: 20 – 22 mai 2009, zilnic 9:30 pana la 16:30
Locatie: Viena, Intercity Hotel ****

CAT?
Taxa curs: 2.350 lei;
Taxa examen: 175 lei;
Cazare si masa: 1.900 lei (preturi fara TVA).

Reducere:
– 3% pentru al 2-lea participant de la aceeasi organizatie;
– 5% pentru al 3-lea participant de la aceeasi organizatie.

Oferta speciala!!! 10% reducere pentru participantii de la organizatii care au mai fost la seminariile SVASTA.

Informatii:
Web-site: www.svasta.ro ;
Telefon: 021.315.25.00; 0730.587.584;
Adresa de e-mail: [email protected]

Sursa: Managementul-proiectelor.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top