Cum pot sa stabilizeze afacerea profesionistii in vanzari, achizitii, finante si resurse umane?

Si intrebarea este valabila si pentru profesionistii in informatica, logistica si din alte departamente ale firmei. Dar am nominalizat mai intai profesionistii din vanzari, achizitii si finante pentru ca acestia au contact direct si permanent cu mediul de afaceri, prin intermediul relatiilor cu clientii, furnizorii si bancile.

 

Cand vrem sa analizam situatia unei afaceri in actualul context economico-financiar, este clar ca ne intereseaza mai intai care este situatia disponibilitatilor banesti existente si a platilor scadente, situatia vanzarilor realizate si a creantelor de recuperat.

 

Cand se planifica activitatea lunara a firmei se stabilesc obiective de vanzari “incasabile” pentru profesionistii in VANZARI si MARKETING, astfel incat sa avem disponibilitatile banesti necesare pentru efectuarea platilor catre angajati, furnizori, banci, institutii ale statului etc si pentru reluarea activitatii / stabilizarea si consolidarea afacerii.

 

Deasemenea, in conditiile in care creditarea bancara este mai putin accesibila, creditarea comerciala a devenit o mare provocare pentru profesionistii in ACHIZITII, ca o sursa de finantare a afacerii.

 

Profesionistii in FINANTELE FIRMEI trebuie sa asigure echilibrarea balantei de incasari si plati si sa asigure cadrul general de mentinere a profitabilitatii afacerii, dar acest obiectiv se poate realiza numai daca se cunosc si se armonizeaza toate coordonatele comerciale si manageriale ale afacerii.

Profesionistii in RESURSE UMANE trebuie sa gaseasca solutii pentru mentinerea unui climat de munca receptiv la schimbari si care sa genereze performante individuale si organizationale.

 

Si pentru ca firma sa aiba resurse suficiente pentru a actiona eficient la toate oportunitatile / riscurile specifice mediului de afaceri actual (mediul extern al firmei) este vital ca TOTI PROFESIONISTII sa inteleaga efectele economico-finaniare ale tranzactiilor pe care le deruleaza in acest mediu extrem de dinamic si instabil.

 

Si astfel trebuie sa raspundem la aceste intrebari de care depinde viitorul firmei, pe termen scurt, mediu si lung:

 

CUM evaluam efectele financiare ale tranzactiilor cu clientii si furnizorii?

CUM se “echilibreaza” balanta incasarilor si a platilor firmei?

CUM se identifica sursele de profitabilitate ale afacerii?

CUM se monitorizeaza “starea de sanatate financiara” a firmei?

 

Va invit sa discutam despre aceste subiecte in cadrul intalnirilor (sesiuni de lucru interactive) organizate la Bucuresti, in fiecare zi de joi a lunii septembrie, intre orele 17:30 – 20:00.

 

Mai multe detalii despre calendarul evenimentelor sunt postate la acest link: http://abctrainingconsulting.ro/evenimente/

 

Deasemenea, va invit sa va exprimati oricand opiniile la cele postate mai sus.

 

Toate cele bune va doresc: clienti si vanzari in crestere, achizitii cu termene de plata accesibile, disponibilitati banesti pentru toate cerintele unei afaceri in dezvoltare!

 

 

 

About Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting.
Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

One thought on “Cum pot sa stabilizeze afacerea profesionistii in vanzari, achizitii, finante si resurse umane?”

  1. Din pacate in multe firme romanesti e foarte greu de introdus lucrurile astea. E foarte greu sa le explici pe intelesul anumitor patroni darmite sa le si inteleaga si sa-ti permita sa le implementezi.
    Poate daca am gasi o forma de prezentare gen „Marketingul pe înţelesul tuturor” ar fi mai usor.
    N.B. Site-ul nu poate fi accesat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *