Cum sa construiesti un brand puternic

cadou.jpg

cadouSe obisnuieste, in unele tari, ca de Pasti sau de Craciun, restaurantul chinez local sa trimita clientilor fideli cate un cos cu fructe doar pentru ca e sarbatoare. Pe langa fructe, in cos se gaseste si un biletel pe care scrie „Va multumim frumos pentru ca sunteti unul din cei mai buni clienti ai nostri. Asteptam cu nerabdare sa va revedem.

E un gest foarte frumos din partea proprietarilor acelui restaurant si astfel ei isi creeaza propria comunitate indestructibila si asigura viitorul micii lor afaceri.

Acest lucru trebuie sa dea de gandit tuturor celor care au o afacere, antreprenori mici sau mari. Cat timp a trecut de cand au aratat un mic gest de apreciere fata de proprii lor clienti? A-ti fideliza clientii nu inseamna numai sa oferi produse sau servicii de calitate, ci si sa construiesti o relatie solida cu acestia.

A le oferi clientilor cadouri din cand in cand, cu siguranta conteaza mult in construirea unei relatii de lunga durata, chiar daca sunt si persoane carora aceste mici gesturi li se par stupide si irelevante.

Citeste tot articolul pe Entreprenoria.com (in limba engleza)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top