Cum sa iti ceri iertare in fata clientilor tai

iertare-clienti.jpg

iertare-clientiA iti cere sincer iertare e un lucru destul de greu de facut. Un psiholog de la Stanford, pe nume Karina Schumann, a gasit insa o cale de a face acest proces mai usor.

Stiinta releva doua adevaruri contradictorii. In primul rand, scuzele sunt extrem de importante atunci cand e vorba de a mentine relatii de calitate si de durata. Din pacate, putini oameni accepta acest lucru sau se conformeaza.

In al doilea rand, un alt adevar se refera la imaginea de sine, la care fiecare individ in parte se raporteaza. Astfel, sa admiti faptul ca ai gresit si ca altcineva are dreptate, e perceput drept o grea lovitura.

In fata clientilor insa, nu ego-ul nostru conteaza, ci dorinta de a fi iertati, intelesi si necesitatea de a continua relatia cu acestia. Astfel, un bun inceput pentru a ne cere sincer iertare atunci cand am gresit, este, conform unei cercetari realizate de psihologul sus-mentionat, va fi reprezentat prin a ne aduce intai aminte de calitatile si realizarile noastre de care suntem mandri.

Citeste tot articolul pe Entreprenoria.com (in limba engleza)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top