Cum vor doi romani vor sa-i atraga la Cluj pe antreprenorii britanici nemultumiti de Brexit

newstartups-702x336.jpg

Doi romani au lansat pe cont propriu o campanie online prin care doresc sa ii atraga pe antreprenorii britanici la Cluj-Napoca, un oras care s-a afirmat in ultimii ani ca un important centru pentru startup-urile din domeniul tehnologic.

Cei doi, Adrian Docea si Elena Hurjui, au construit, intr-un weekend, site-ul „Transylvania Beyond”, pe care il promoveaza pe Facebook cu bani din propriile buzunare.

„Daca nu iti surade ideea sa fii blocat pe o insula impreuna cu Boris & Nigel pentru tot restul vietii tale, s-ar putea sa avem un plan”, asa arata una dintre reclamele de pe reteaua de socializare, care face trimitere la site-ul care ii incurajeaza pe antreprenorii britanici nemultumiti de rezultatul referendumului sa se mute in Transilvania.

Site-ul a fost construit de Adrian si Elena intr-un weekend. Campania de promovare a lui s-a dovedit mult mai populara decat s-ar fi asteptat cei doi, iar succesul este, intr-un fel, la fel de suprinzator ca victoria taberei Leave la referendumul privind Brexit.

Despre Transylvania Beyond au scris publicatii mari din strainatate, precum The Guardian sau Business Insider. Adrian a facut apel pe Facebook la companiile din Cluj sa ajute la promovarea proiectului.

„30.000 de vizitatori si peste 100 de emailuri in 48 de ore de la antreprenori si tineri londonezi interesati sa vina la Cluj si sa inceapa o companie aici. Totul cu un simplu sait construit in weekend si 100 euro investiti din buzunar in Facebook ads. Cluj, chiar nu se gaseste o SINGURA companie care sa sponsorizeze o campanie online care sa faca saitul mai vizibil si sa aduca antreprenori in oras? Putem aduna o lista cu cateva mii de antreprenori britanici interesati sa vina incoace. Hai, Cluj, ca nu bate oportunitatea la usa in fiecare zi!”, a scris Docea la doua zile dupa ce a lansat site-ul. Acum, cei doi antreprenori din Cluj primesc un e-mail la fiecare noua minute de la britanici interesati de relocarea in Romania.

Site-ul a fost conceput de cei doi antreprenori prin intermediul firmei lor Heraldist & Wondermarks, pe care Adrian o descrie ca fiind „jumatate agentie de creatie, jumatate fabrica de startup-uri”.

Docea a enumerat si o lista de beneficii pe care le-ar avea antreprenorii britanici in Transilvania: talent IT excelent care costa de trei ori mai putin decat in Regatul Unit, taxe mici, viteza mare a internetului si o „surprinzatoare” calitate inalta a vietii la Cluj-Napoca.

Sursa: Go4it

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *