Curs acreditat Expert Achizitii Publice, 13 – 20 iunie 2011, Camera de Comert Bucuresti

euro_best_teamEuro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de.Expert Achizitii Publice, ce se va desfasura la Camera de Comert Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul celor inscrisi), pe o durata de 4 zile.

Perioada de desfasurare a cursului va fi: 13-14-15-16 iunie 2011.

Examenul de absolvire va avea loc pe data de 20 iunie 2011.

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 2 iunie 2011, taxa de participare la acest curs este 800 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, testele de verificare, taxe de examen si certificare CNFPA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 1200 de lei.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

FORMULARUL DE INSCRIERE – il puteti descarca de pe www.eurobestteam.ro.

Pentru ce te pregateste?
– Aplicarea corecta a legislatiei in vigoare la autoritatile contractante;
– Elaborarea strategiei de achizitii publice;
– Principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;
– Intocmirea dosarului de licitatie publica;
– Derularea procedurilor specifice de achizitie publica;
– Gesionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului;
– Evaluarea ofertelor depuse;
– Atribuirea contractului de achizitie publica.

Obiectivul cursului este de a pregati persoane pentru ocupatia de Expert Achizitii Publice (cod COR 241940). Obtinerea certificarii va da dreptul absolventilor de a practica meseria de Expert Achizitii Publice.

Unde este recunoscut programul?

Programul este acreditat de statul roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, iar certificatul eliberat la absolvire de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Cursul are un pronuntat caracter practic si trateaza intregul ansamblu de procese pe care le presupune o achizitie, de la planificarea resurselor si pana la finalizarea derularii contractelor de achizitie publica.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

Cine se poate inscrie?

Programul se adreseaza atat persoanelor fizice cat si juridice, functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii, dar si alte persoane interesate de domeniu.

Metoda de instruire

Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice expertului in domeniul achizitiilor publice.

Trainerul cursului – Emmanuel Morel

Emmanuel Morel este expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de 16 ani in domeniu. A sustinut numeroase sesiuni de training atat in tara cat si in strainatate. Emanuel are o vasta experienta nationala si internationala, atat in zona ofertantilor cat si a contractantillor, in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene si a acordat asistenda in domeniul achizitiilor publice in proiecte implementate Franta, Anglia, Romania, Bulgaria, Kosovo. Emmanuel este trainer de 13 ani si a predat numeroase sesiuni de curs in achizitii publice in Franta, Anglia, Egipt iar in Romania preda cursul de experti achizitii publice pentru Ministerul Finantelor, UCVAP, Ministerul Mediului, organisme intermediare si autoritati publice locale. In cadrul Euro Best Team este trainer pentru cursul Expert Achizitii Publice.

Structura cursului:

Ziua I

09:00 – 10:30 Prezentarea trainer-ului si a participantilor;
Prezentarea modului in care se va desfasura cursul si obiectivele ce se doresc a fi atinse;
Prezentare generala a sistemului achizitiilor publice.
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Legislatia privind achizitiile publice (la nivel european si national);
Principii in achizitii publice (aplicatie si exemplificari);
Domeniu de aplicare a legislatiei achizitiilor publice.
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:30 Proceduri de achizitii publice.
14:30 – 14:45 Pauza de cafea
14:45 – 16:30 Achizitia directa – modalitate de a achizitiona produse;
Modalitati speciale de derulare a achizitiilor publice.

Ziua II

09:00 – 10:30 Procesul de achizitie publica – etapele procesului de achizitie publica;
Planificarea achizitiilor publice („gandirea care precede actiunea”);
Programul anual al achizitiilor publice.
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Documentatia de atribuire / de concurs / descriptiva;
Standarde de calitate si Eticheta ecologica.
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:30 Derularea procedurilor ;
Evaluarea ofertelor;
Atribuirea contractului.
14:30 – 14:45 Pauza de cafea
14:45 – 16:30 SEAP – inscriere si gestionare cont / derularea procedurii .

Ziua III

09:00 – 10:30 Recapitularea aspectelor teoretice parcurse in modulul I de curs;
Elaborarea cerintelor de calificare si selectie
Aplicatie practica in vederea stabilirii cuantumului si proportionalitatii cerintelor de calificare si selectie in raport cu obiectul contractului.
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Masurile de promovare si publicitate a anunturilor si invitatiilor de participare in vederea atribuirii contractelor prin intermediul SEAP;
Modalitatii speciale de atribuire a contractelor de achizitie publica;
Derularea unei aplicatii practice (on-line) de intocmire a unei documentatii de atribuire.
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:30 Derularea unei aplicatii practice (on-line) de intocmire a unei documentatii de atribuire;
Tipuri de proceduri de achizitii publice, Licitatia Deschisa, Licitatia Restransa, Dialogul competitiv
Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare
Negocierea fara publicarea prealabila a unui anunt de participare – Concursul de solutii
Derularea unei aplicatii practice (on-line) in vederea derularii procedurii de ofertare si deschidere a ofertelor depuse in vederea atribuierii a unui contract de prestari servicii.
14:30 – 14:45 Pauza de cafea
14:45 – 16:30 Atribuirea contractului de achizitie publica;
Etapele de finalizare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie de bunuri/servicii si lucrari.

Ziua IV

09:00 – 10:30 Recapitularea elementelor invatate in ziua a III – de curs;
Prezentarea principiilor ce stau la baza fundamentarii unei contestatii impotriva unei decizii a autoritatii contratante in cadrul unui proceduri de atribuire.
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica;
Aplicatie practica de analiza a unei documentatii supuse proceduri de contestare in fata CNSC.
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:30 Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica in fata CNSC;
Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica in fata Instantelor Judecatoresti Contecios Administrative nationale.
14:30 – 14:45 Pauza de cafea
14:45 – 16:30 Masuri de corectie si ajustare a pretului/obiectului si clauzelor specifice in cadrul derularii contractelor de achizitie publica atribuite; Managementul contractului.

Ziua V – Examen de certificare

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa trimiteti formularul de inscriere la [email protected] si veti primi o confirmare de participare de la organizatori precum si alte detalii privind organizarea cursului.

Contact:
Elena Farcas – 0722.696.843
www.eurobestteam.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *