Curs acreditat Inspector Resurse Umane, 21-25 iunie 2011, Hotel Tismana, Jupiter

euro_best_teamEuro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Inspector Resurse Umane, ce se va desfasura la mare, la Hotel Tismana in statiunea Jupiter, pe o durata de 4 zile.

Perioada de desfasurare a cursului va fi: 21, 23, 24 iunie 2011 si examenul de absolvire va avea loc pe data de 25 iunie 2011.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

Oferta speciala: Persoanele care se inscriu la doua cursuri beneficiaza de reducere de 100 de lei/curs. Persoanele care se inscriu la trei cursuri beneficiaza de reducere de 150 de lei pe curs.

FORMULARUL DE INSCRIERE – il puteti descarca de pe www.eurobestteam.ro.

IMPORTANT: Certificatul eliberat in urma absolvirii acestui curs va confera toate drepturile, conform noului Cod al Muncii (2011), sa gestionati resursele umane prin completarea si depunerea on line a evidentelor de personal in REVISAL. De asemenea, cursul va certifica si competentele de operare PC solicitate prin noua hotarare de guvern ca urmare a modificarii art 34. din Codul Muncii.

Documente pe care prestatorii trebuie sa le depuna la inspectoratul teritoral de munca in vederea inregistrarii:

a) actul constitutiv din care sa reiasa obiectul de activitate;
b) certificatul de inmatriculare in registrul comertului, emis de Oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie judeteana, respectiv Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are sediul;
c) acte doveditoare din care sa rezulte calificarea de inspector de resurse umane si cunostinte de operare PC a persoanelor care opereaza in registrele generale de evidenta a salariatilor;
d) contractele de prestari servicii si actele aditionale ale acestora incheiate cu angajatorii pentru activitatea de completare si transmitere a registrului/registrelor general/generale de evidenta a salariatilor, precum si pentru activitatea de resurse uman.

DESPRE CURS

Cursul isi propune sa vina in intampinarea tuturor celor care doresc sa invete sa intocmeasca si sa gestioneze documentele de evidenta a personalului, sa organizeze recrutarea personalului, sa completeze si sa gestioneze programul REVISAL (registrul de evidenta al salariatilor), sa completeze statele de plata si sa realizeze dosare de pensionare precum si alte activitati carcateristice domeniului resurselor umane si mediere conficte. Astfel, participantii sunt incurajati, inca de la inceputul programului, sa se implice mai mult in activitati practice si simulari ale unor situatii reale.

De ce acest curs:

Cursul de „Inspector de resurse umane” este acreditat de statul roman prin Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Dupa absolvire, participantii vor deveni Inspectori de resurse umane acreditati conform ocupatiei de Inspector de resurse umane din COR Cod:342304.

La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de resurse umane si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca si sa gestioneze REVISAL – simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

Competente dobandite in urma cursului:

Nota: Aceste competente vor fi certificate si mentionate pe suplimentul descriptiv al cursului, supliment ce insoteste certificatul de absolvire.

– Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului; 
– Organizarea recrutarii si selectiei de personal;
– Intocmirea dosarului de pensionare;
– Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat;
– Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate;
– Lucrul in echipa;
– Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
– Planificarea activitatii proprii;
– Medierea conflictelor de munca;
– Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul.

Cursul are un puternic caracter interactiv, imbinand elemente de teorie cu activitati practice. Acest curs isi propune sa sprijine participantii in dezvoltarea competentelor specifice ocupatiei de Inspector de resurse umane, o atentie deosebita acordandu-se dezvoltarii abilitatilor practice.  

Cui se adreseaza cursul: atat inspectorilor care si-au dobandit partial competentele pe cai informale si doresc o perfectionare in domeniu, persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie si 

Metoda de instruire

Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice Inspectorului de resurse umane.

AGENDA CURSULUI:

Ziua I

09:00 – 10:30 Sesiune introductiva – prezentare participanti si curs
Elemente introductive, concepte si principii de baza                        
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
Identificarea tipurilor de documente;
Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal;
Revisal – simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)
Intocmirea documentelor statistice si centralizatoare;
Gestionarea si arhivarea documentelor.
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Organizarea recrutarii si selectiei de personal;
Identificarea necesarului de personal si metodele de recrutare stabilite;
Redactarea si lansarea mesajului de recrutare;
Intocmirea, pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii;
Organizarea programului de selectie;
Participarea la procesul de selectie al canditatilor;
Anuntarea rezultatelor procesului de selectie
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor;
Gestiunea carnetelor de munca in format electronic.
Vechimea in munca – evidenta si modalitati de justificare. 

Ziua II

09:00 – 10:30 Planificarea activitatii proprii
Identificarea obiectivelor
Identificarea modalitatilor de indeplinire a activitatii
Intocmirea programului de activitati
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Lucrul in echipa
Identificarea rolului in echipa
Lucrul in echipa
Medierea conflictelor de munca 
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Dezvoltarea profesionala
Identificarea nevoilor de instruire
Studierea legislatiei si documentelor specifice
Participarea la cursuri si seminarii pentru perfectionare
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua III

09:00 – 10:30 Intocmirea dosarului de pensionare
Pregatirea documentelor necesare diferitelor forme de pensionare
Intocmirea dosarului de pensionare
Depunerea dosarului la Casa Teritoriala de Pensii
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Oferirea informatiilor privind problemele de personal
Identificarea solicitarilor
Oferirea informatiilor necesare
Cunostinte de legislatia muncii
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul
Stabilirea cerintelor bazei de date de personal
Intretinerea bazei de date de personal
Obtinerea de rapoarte din baza de date de personal
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua IV

09:00 – 10:30 Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat 
Culegerea de informatii necesare intocmirii statului de plata
Calcularea salariilor realizate de catre fiecare persoana
Calcularea obligatiilor societatii fata de bugetul de stat
Transmiterea celor abilitati informatiile din statul de plata
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate ( DECLARATIE 112)
Intocmirea declaratiilor
Transmiterea declaratiilor
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Concluzii
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Simulare test

Ziua V – examen – consta in sustinerea unui  proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate. 

Lectorul cursului este Luminita Neagoe

Luminita este trainer autorizat CNFPA  cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica. 

Tarife:

Varianta a) 1150 lei – include cazare 5 nopti in camera dubla, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA (tarif insotitor, fara costuri curs, 530 lei)

Varianta b) 1350 lei – include cazare 5 nopti in camera single, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta c) 1500 lei – include cazare 5 nopti in camera dubla, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA (tarif insotitor, fara costuri curs, 700 lei)

Varianta d) 1900 lei – include cazare 5 nopti in camera single, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta e) 900 lei – livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

* Detaliere all inclusive: cazare in camera cu: baie proprie cu dus, TV LCD, cablu, racitor, telefon international, aer conditionat; mic dejun – bufet suedez; prinz – bufet suedez; cina – bufet suedez; gustari – intre orele 15-17 (produse de patisserie si inghetata); bar all inclusive – intre orele 8-23 , cu bauturi alcoolice si racoritoare de productie indigena (bere, vin alb, vin rosu, bauturi spirtoase, sucuri ,apa); bar all inclusive – cafea si ceai intre orele 8-17; gradinita cu loc de joaca pentru copii; piscina adulti; piscine de copii; sezlonguri si umbrele la piscina; parcare auto in limita locurilor disponibile; jocuri de divertisment: sah, table, rummy, d’arts; internet wireless; teren volei; teren minifotbal; mese de ping-pong; mese soccer; Seif – pastrare valori; camera bagaje; trezirea turistilor la ora solicitata; acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor; comenzi de taxi.

Pentru mai multe informatii despre locatie puteti consulta site-ul www.hoteltismana.ro.

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa trimiteti formularul de inscriere la [email protected]. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului.

Contact:
Elena Farcas – 0722.696.843
www.eurobestteam.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top