Curs autorizat CNFPA „Manager de proiect pentru Fonduri Structurale”, 23 – 27 martie 2011

centru_socio_umanAsociatia „Centrul de Resurse Socio-umane si Educatie Europeana” (CRSUEE) va invita sa participati la cursurile intensive „Manager de proiect pentru Fonduri Structurale„, autorizate CNFPA, care se vor desfasura in fiecare luna, la sediul asociatiei: Bucuresti, Piata Victoriei, in vecinatatea Orange Business Center, pe strada Putul de Piatra nr 5, etaj 3, interfon 07.

Taxa de participare la curs este de 750 lei.

La finalul cursului:
– Veti fi capabili sa selectati linia de finantare cea mai potrivita pentru ideile dvs.;
– Veti putea transforma o idee intr-o schita de proiect aplicând principiile managementului de proiect;
– Veti avea cunostintele necesare pentru a completa o cerere de finantare.

Tematica programului de formare:
– metode de analiza a nevoilor;
– elemente esentiale in planificarea proiectului (definirea problemei, stabilirea obiectivului general si a obiectivelor specifice, diagrama activitatilor, estimarea resurselor, realizarea bugetului);
– Analiza riscurilor proiectului;
– Proceduri de achizitie;
– Implementarea proiectului – Monitorizare si evaluare;
– Echipa de proiect;
– Informare si publicitate;
– Sustenabilitatea proiectului;
– Completarea cererii de finantare;
– Raportare si rambursare.

Cursul are la baza notiuni teoretice si practice (teste, aplicatii, completarea unei cereri de finantare) si este sustinut de lectori autorizati ca manageri de proiect, cu experienta in scrierea si implementarea proiectelor europene.

Dupa finalizarea cursului se va sustine examenul pentru eliberarea certificatului de MANAGER DE PROIECT recunoscut de Ministerul Munciii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. Certificatul de Manager de Proiect recunoaste toate competentele necesare practicarii meseriei de manager de proiect – Cod COR 241919.

Inscrierea la curs se face telefonic, la tel. mob. 0745.981.076 sau telefon/fax. 021.312.08.89, ori prin e-mail: [email protected] Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau [email protected] Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Locul este asigurat numai dupa confirmarea efectuarii platii, in cont IBAN: RO81BRDE410SV06923994100, deschis la Banca BRD Agentia Piata Romana. Taxa de inscriere se poate achita si direct la sediul Asociatiei – Bucuresti, Piata Victoriei, in vecinatatea Orange Business Center, pe strada Putul de Piatra nr 5, etaj 3, interfon 07.

Locurile sunt limitate! Maxim 16 persoane pentru fiecare serie de curs.

Taxa de participare (750 lei) include: materiale de curs, plata trainerului, masa de pranz, 2 pauze de cafea.

CALENDAR CURSURI 2011:

  • 23 – 27 martie
  • 13 – 17 aprilie
  • 18 – 22 mai
  • 22 – 26 iunie
  • 13 – 17 iulie
  • 17- 21 august
  • 7 – 11 septembrie
  • 19 – 23 octombrie
  • 16 – 20 noiembrie
  • 7 – 11 decembrie

Agenda curs (5 zile)

Ziua I

8.30 – 9.00: Primirea participantilor
9.00 – 10.30: Instrumente Structurale. Programe Operationale in Romania 2007-2013. Institututii. Documente strategice.
10.30 – 10.45: Pauza de cafea
10.45 – 11.30: Achizitii in proiectele europene
11.30 – 12.00: Proiecte (prezentare proiecte de succes si exercitiu)
12.00 – 13.00: Introducere in managementul proiectelor
13.00 – 14.00: Pranz
14.00 – 15.30: Analiza SWOT (studiu de caz, aplicatie)
15.30 – 17.00: Identificarea grupului tinta si a problemelor grupului tinta. Arborele problemelor (aplicatie)

Ziua II

9.00 – 10.30: Expunere Arborele problemelor
10.30 – 10.45: Pauza de cafea
10.45 – 12.00: Arborele obiectivelor (aplicatie). Definierea obiectivului general si a obiectivelor specifice.
12.00 – 13.00: Completarea cererii de finantare – rubrici Obiectivul proiectului si Contextul proiectului
13.00 – 14.00: Pranz
14.00 – 15.00: Completarea cererii de finantare – Justificarea necesitatii implementarii proiectului
15.00 – 17.00: Informare si publicitate. Monitorizare si evaluare

Ziua III

9.00 – 10.30: Planificarea activitatilor si a subactivitatilor proiectului. Identificarea si implicarea partenerilor in proiect
10.30 – 10.45: Pauza de cafea
10.45 – 13.00: Completarea cererii de finantare in rubricile Activitatile proiectului, Graficul activitatilor, Rezultate anticipate, Indicatori
13.00 -14.00: Pranz
14.00 – 15.00: Analiza riscurilor proiectului (aplicatie)
15.00 – 17.00: Managementul echipei de proiect si Completarea cererii de finantare – rubrica Managementul proiectului si Metodologia de implementare

Ziua IV

9.00 – 10.30: Estimarea resurselor (aplicatie)
10.30 – 10.45: Pauza de cafea
10.45 – 12.00: Completarea cererii de finantare – rubrica Resurse alocate pentru implementarea proiectului
12.00 – 13.00: Intocmirea bugetului
13.00 – 14.00: Pranz
14.00 – 17.00: Intocmirea bugetului si completarea formularului de Buget din cererea de finantare

Ziua V

9.00 – 10.30: Completarea cererii de finantare – rubricile Sustenabilitatea proiectului, Obiective orizontale, Complementaritate programe / proiecte / strategii
10.30 – 10.45: Pauza de cafea
10.45 – 13.00: Derularea contractului de finantare. Implementare. Raportare si rambursare
13.00 -14.00: Pranz
14.00 – 16.00: Evaluarea si selectia proiectelor
16.00 – 17.00: Recomandari pentru un proiect de succes

Aplicatiile au la baza structura cererii de finantare pentru POS DRU, dar rubricile se regasesc si in cererile de finantare pentru POS CCE, POR, PNDR si PODCA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *