Daca job-ul tau ar fi propria ta afacere…

Si ma refer la orice job, din orice departament al organizatiei!

Incearca sa raspunzi la urmatoarele intrebari si iti vei privi job-ul dintr-o alta perspectiva…

  1. Care sunt obiectivele job-ului tau?
  2. Care sunt resursele necesare pentru a-ti desfasura activitatea?
  3. Care sunt sursele de finantare pentru a-ti procura aceste resurse?
  4. Care sunt veniturile si cheltuielile generate de activitatea ta?
  5. Cum iti asiguri cash-ul necesar pentru continuarea activitatii?

 

Pentru un mic ajutor in gasirea unor raspunsuri: descarca fisierul.

…………………………………………

DE CE ACEST EXERCITIU DE IMAGINATIE?

Pentru ca obiectivele si rezultatele oricarei afaceri se exprima in BANI!

Dar nu toti managerii si specialistii din diverse departamente ale firmei au cunostintele, abilitatile si experienta necesara pentru a intelege relatiile de interdependenta dintre activitatile proprii, resursele utilizate  si impactul financiar asupra rezultatelor firmei.

Odata cu intelegerea acestor relatiile de interdependenta, fiecare angajat poate identifica solutii specifice pentru repozitionarea si relansarea afacerii pe piata si pentru optimizarea sanatatii financiare a firmei.

Recomandare: Participati la intalnirile lunii aprilie, organizate de ABC Training Consulting!

…………………………………………..

Toate cele bune si astept intrebarile / opiniile voastre!

O zi excelenta, tuturor!

Anda

…………………………………………….

About Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting. Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *