De ce trebuie sa tii cont atunci cand faci o cercetare de marketing

market_research.jpg

market_researchCercetarea de marketing face parte din orice plan de afaceri realizat temeinic. Prin aceasta cercetare de marketing incercam astfel sa aflam de ce oamenii ar da bani pe un anume produs / serviciu. In plus, ne va oferi informatii pretioase privind comportamenul consumatorului si masura in care acesta este influentat de factorii personali, culturali etc.

Care sunt intrebarile pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand lucrezi la o cercetare de marketing? Iata cateva exemple de intrebari la care trebuie sa obtii raspunsurile.

  • Cine sunt cei care ar trebui sa cumpere produsul / serviciul tau? Trebuie sa afli cat mai multe informatii despre potentialul tau client: varsta, venit, ocupatie, nivel de educatie etc.
  • In prezent, ce cumpara acestia? Trebuie sa afli care sunt obiceiurile consumatorului, ce cumpara, cat de mult cumpara, marci preferate, preturile aferente etc. (…)

Citeste tot articolul pe Entreprenoria.com (in limba engleza)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top