Citeam acum o vreme despre marketingul viral, dar nu sunt în domeniu așa că nu intru în zonă tehnică ci stau la cuvinte simple.
Nu prea cad pradă clipurilor publicitare TV sau radio. Nu prea mă las tras de mână în magazine nici de flyere, bannere, reviste, panori stradale etc. Mai trist pentru aceste campanii este că se uită ușor, mor repede.
Sunt însă unele campanii / companii care știu să ajungă la oameni. eMag este exemplul meu.
Eroare tehnică sau … : cred că este deja știut cazul “eMag a vândut televizoare de 2.700 de lei cu 180 de lei” . Preiau știrea de pe Capital.ro, dar internetul este plin de articole pe această temă, unele susținând ideea erorii tehnice, altele mergând pe ideea unei ingenioase strategii de marketing.
Iată că noua promoție de la eMag din luna septembrie face trimitere la acel eveniment: “Prețuri Greșite”. Hmmm …
Dacă acel caz nu a generat destul vuiet în toate mediile (cu costuri relativ mici), eMag vine cu o nouă campanie-concurs despre care sigur se va vorbi mult: Rețeaua, un proiect eMAG și Kiss FM, cu premii uriașe (ex. marele premiu: un autoturism Porsche Cayman 2.9, 265 CP, 195 kW, cutie de viteze manuala 6 trepte, culoare Alb Carrara, an fabricatie 2010, cu o valoare de 235.244,36 lei).
(in)Conștient fiind de șanse :(, ideea … visul … m-a prins. Așa că sunt unul din cei care participă la acest concurs.
Succes !
interesanta statistica si datele din articol