“Diminetile ABC” (3 martie): Cum determinam pragul de rentabilitate?

La intalnirea “Diminetile ABC” de joi, 3 martie, intre orele 9:00 si 10:00, vom avea in atentie urmatoarea tema de discutie:

“Cum determinam nivelul minim al vanzarilor pentru care firma nu are pierderi?”

La cafeaua de dimineata, vom analiza impreuna un studiu de caz si vom dezbate situatii concrete din activitatea participantilor:

– clasificarea cheltuielilor dupa “comportament”: fixe si variabile;

– identificarea costurilor firmei dependente de fluctuatia vanzarilor;

– calcularea si analiza nivelului minim al vanzarilor pentru care firma nu are pierderi (determinarea vanzarilor la pragul de rentabilitate).

Alte detalii organizatorice: aici.

……………………………………………………………

“Diminetile ABC” este un proiect al echipei ABC Training Consulting, unde la o ceasca de cafea, timp de 1 ora, antreprenori, manageri si specialisti din diverse domenii de activitate discuta despre subiecte “arzatoare” specifice planificarii, managementului si finantelor firmei, in conditiile actuale ale mediului de afaceri.

Altfel spus, la cafeaua de dimineata “ne energizam” si cu 1 ora de training si de consultanta.

Intalnirile sunt interactive (participa max. 5 persoane + moderatorul) si se bazeaza pe abordari practice: exemplificari si studii de caz. Sunt situatii / nevoi / obiective punctuale la care impreuna putem gasi rapid solutii simple si eficiente.

Evenimentele se desfasoara in Bucuresti si Calendarul intalnirilor “Diminetile ABC” poate fi urmarit pe site-ul firmei – Sectiunile Blog sau Evenimente!

Transmite aceasta informatie si altor parteneri, colegi, prieteni interesati!

Toate cele bune!

Anda

Managerul Echipei ABC Training Consulting

[email protected] / 0740.590.406

…………………………………………………………………..

About Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting.
Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *