Endava a fost premiata la nivel european

 IT Service Excellence Awards 2013Endava s-a clasat intre primele trei companii ce au fost premiate la IT Service Excellence Awards 2013, categoria Best Managed Service Desk. IT Service Excellence Awards este realizat de catre Service Desk Institute, una dintre cele mai importante asociatii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa.

IT Service Excellence Awards promoveaza, sustine si aclama excelenta, profesionalismul si inovativitatea in industrie, si celebreaza realizarile remarcabile atinse individual si ale echipelor pentru constributia ce o aduc.

In 2013, categoriile si castigorii acestui concurs au fost:

Best Managed Service Desk Fujitsu

  • UK & Ireland
  • Endava
  • JMC IT

 

Best Large Service Desk

  • Virgin Media
  • Chesire Shared Services
  • Liverpool Direct

 

Best Small Service Desk

  • Severn Trent Water
  • NTT Data
  • Step Change

 

Best Vendor Customer Service Award

  • Cherwell Software
  • Bomger
  • Marval Softwar

 

Special Achievement Award 2013:

  • CGI

 

Poziţionarea Endava in clasament atesta abordarea inovativa in managementul echipei de Service Desk si un nivel ridicat de excelenta si profesionalism al serviciilor furnizate. Acest rezultat in clasamentul SDI – aflat la cea de-a 19-a editie – este una dintre cele mai ravnite distinctii de catre companiile din industria de servicii de suport IT din Europa.

Echipa de Service Desk a Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care in prezent contribuie cu peste 11 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuala a Endava. Echipa de Service Desk a fost formata in 2007, la Cluj-Napoca, numara in prezent peste 30 de analisti si asigura suportul necesar unor companii de diferite dimensiuni, furnizand servicii de suport de nivel 1 si solutionand solicitarile din partea utilizatorilor sistemelor IT din aceste companii. Lunar, membrii echipei de Service Desk raspund la aproximativ 7.500 de solicitari, rezolvand direct in medie 80% dintre acestea, in timp ce diferenta de 20% dintre solicitari este directionata catre echipele de suport de nivel 2 si 3.

In ultimul an, Endava a castigat proiecte noi in cadrul departamentului de Managed Services, in timp ce veniturile si solicitarile pentru servicii de Service Desk au crescut cu peste 25%, iar nivelul de satisfactie al clientilor depaseste 90%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *