Google AdGrants: publicitate online in valoare de 10.000 de dolari/lunar, pentru ONG-uri

Google_AdGrants.jpg

Google Ad Grants este ramura non-profit a programului AdWords, instrumentul Google de publicitate online.

Status: ACTIV
Depunere: permanenta
Valoare grant: 10.000 USD/lunar

Obiectivul programuluiGoogle_AdGrants

Google Ad Grants le ofera organizatiilor non-profit posibilitatea de a-si promova misiunile si initiativele in paginile cu rezultate ale cautarii Google, acordandu-le un credit lunar de 10.000 USD pentru publicitate in programul AdWords™.

Solicitanti eligibili

Pentru a fi eligibile pentru programul Google Ad Grants, organizatiile trebuie:

  • sa detina un statut actual si valid de institutie caritabila, in conformitate cu regulile din tara dvs.;
  • sa cunoasca si sa accepte certificarile prevazute in solicitare cu privire la nediscriminare si la primirea si utilizarea donatiilor;
  • sa detina un site functional, cu un volum considerabil de continut.

Nu sunt eligibile:

  • entitatile si organizatiile guvernamentale;
  • spitalele si grupurile medicale;
  • scolile, centrele pentru ingrijirea copiilor, institutiile academice si universitatile (ramurile filantropice ale organizatiilor de invatamant sunt eligibile).

Conditii de utilizare

Donatarii din cadrul programului Google Ad Grants beneficiaza de publicitate AdWords gratuita in paginile cu rezultate ale cautarii Google. Donatarii isi creeaza si isi gestioneaza propriile conturi AdWords, asemenea agentilor de publicitate platitori, dar participarea lor se supune urmatoarelor restrictii:

  • Un buget zilnic stabilit la 329 USD, ceea ce inseamna aproximativ 10.000 USD pe luna;
  • O limita maxima a sumei cost-pe-clic (CPC) de 2 USD;
  • Posibilitatea de a difuza numai campanii directionate in functie de cuvinte cheie;
  • Posibilitatea de a afisa anunturile numai in paginile cu rezultate ale cautarii;
  • Posibilitatea de a difuza numai anunturi text.

Atentie: Donatarii au dreptul de a promova in contul lor AdWords numai anunturi si cuvinte cheie referitoare la misiunea acestora!

Pentru a ramane eligibil in programul Google Ad Grants:

  • Anuntul dvs. trebuie sa contina o singura adresa URL a unui site ce apartine unei organizatii non-profit, adresa care trebuie sa fi fost aprobata in solicitare.
  • Trebuie sa gestionati in mod activ contul AdWords, conectandu-va la acesta lunar. Daca nu va conectati la cont timp de 30 de zile, contul dvs. poate fi intrerupt fara instiintare.
  • Anunturile dvs. trebuie sa reflecte misiunea organizatiei non-profit aprobate, iar cuvintele cheie trebuie sa fie relevante pentru programele si serviciile organizatiei non-profit.
  • Publicitatea exclusiv comerciala nu este permisa in acest program. Daca intentionati sa promovati produse sau servicii, toate veniturile obtinute din vanzarea acestora trebuie sa fie utilizate pentru sustinerea programului.
  • Anunturile dvs. Google nu pot trimite la pagini care au ca scop principal sa trimita la alte site-uri.
  • Anunturile care ofera produse financiare (cum ar fi ipoteci sau carduri de credit) sau cele care solicita donatii sub forma unor autovehicule, ambarcatiuni sau proprietati si cuvintele cheie asociate acestora nu sunt permise.
  • Site-ul nu poate afisa anunturi Google AdSense sau linkuri publicitare ale afiliatilor.

Donatarii care nu respecta aceste reguli pot fi eliminati din program.

Google isi rezerva dreptul de a aproba sau a respinge solicitarea sau participarea unei organizatii oricand si din orice motiv, precum si de a suplimenta sau modifica oricand regulile de eligibilitate.

Google selecteaza solicitarile la propria alegere, acestea nefiind supuse unei examinari externe.

Inscrierea in program

Procedura este exclusiv online, iar solicitantii trebuie sa urmeze acesti pasi:

  1. Creati un cont AdWords Google Ad Grants, urmand instructiunile din Ghidul de creare a contului:
  • Asigurati-va ca selectati USD ca moneda, indiferent de tara;
  • Nu trimiteti informatii privind cardul de credit;
  • Campania trebuie sa vizeze exclusiv singurul site non-profit mentionat in aceasta solicitare si trebuie sa contina anunturi si cuvinte cheie bazate pe obiectivele propuse (nu comerciale).

2. Scrieti un eseu despre cum intentioneaza organizatia dvs. sa utilizeze AdWords in scopuri sociale.

3. Trimiteti o dovada a statutului de organizatie caritabila, precum si Codul de client AdWords, in formularul de solicitare.

DOCUMENTATIE

Puteti descarca urmatoarele documente utile:

Ghidul de creare a contului

Formularul de solicitare

Finantator: Compania Google

Sursa: Google

[caseta-final-fise]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top