Implementarea, raportarea si evaluarea sistemului de control intern / managerial, 20 octombrie 2012, Sala de conferinte a CJ BRASOV

Evenimentul se adreseaza personalului din sectorul public avand responsabilitati in implementarea Standardelor de control intern/managerial, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finantelor publice nr.946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial, cuprinzand standardele de control intern/ managerial la entitatile publice si pentru dezvoltarea sistemelor de control intern/managerial, republicat.

Scopul acestei conferinte este de a informa, dezbate si clarifica cele mai importante aspecte privind implementarea Sistemului de Control Intern/Managerial ale entitatilor publice.

INVITATI

  • Experti in Audit si Control din cadrul Ministerului Finantelor Publice
  • Experti in Audit Public Extern din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei
  • Experti din cadrul AAIR

In cadrul acesteia se vor aborda urmatoarele teme de interes:

ORGANIZAREA PROCESULUI PRIVIND IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN / MANAGERIAL

  • Organizarea structurii cu atributii de monitorizare, coordonare si indrumare metodologica a implementarii si/sau dezvoltarii Sistemului de Control Intern/Managerial. Solutii si erori posibile;
  • Rolul si atributiile acestei structuri;
  • Elaborarea sau actualizarea Programului de dezvoltare a Sistemului de Control Intern/Managerial avand la baza prima autoevaluare a acestui sistem.

GHID DE IMPLEMENTARE EFECTIVA A STANDARDELOR DE CONTROL INTERN/MANAGERIAL. SOLUTII SI ERORI POSIBILE IN APLICAREA STANDARDELOR

In principal, se vor avea in vedere:

  • Aplicarea Standardului nr. 4 – Functii sensibile;
  • Aplicarea Standardului nr. 7 – Obiective;
  • Aplicarea Standardului nr. 10 – Monitorizarea performantelor;
  • Aplicarea Standardului nr. 11 – Managementul riscului;
  • Aplicarea Standardului nr. 15 – Ipoteze, reevaluari;
  • Aplicarea Standardului nr. 17 – Proceduri;
  • Aplicarea Standardului nr. 20 – Gestionarea abaterilor;
  • Aplicarea Standardului nr. 21 – Continuitatea activitatii;
  • Aplicarea Standardului nr. 22 – Strategii de control;
  • Aplicarea Standardului nr. 25 – Auditul intern.

GHID PENTRU REALIZAREA AUTOEVALUARII SISTEMULUI DE CONTROL INTERN / MANAGERIAL

  • Ghid de completare a chestionarului de autoevaluare
  • Model completat de chestionar de autoevaluare.

EVALUARILE REALIZATE DE ORGANISME INTERNE/EXTERNE ENTITATILOR

  • Evaluarile realizate de auditorii interni;
  • Evaluarile realizate de Curtea de Conturi. Ghid de evaluare.

Va rugam sa confirmati prezenta la eveniment la adresa de e-mail [email protected] sau la numarul de mobil 0735 211 513, pana la data de 15 octombrie 2012.

TAXA DE PARTICIPARE: 400 Lei +TVA.

* Pentru inscrierea mai multor persoane se vor aplica discount-uri.

Persoana de contact: Silvana Oprea – 0735 211 513

E-mail: [email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *