In atentia persoanelor juridice care doresc finantare prin Programul Rabla 2014!

masini_parcare.jpg

masini_parcareAvand in vedere erorile cel mai des intalnite la intocmirea dosarului de acceptare din cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national 2014, precum si a intrebarilor frecvent adresate, va supunem atentiei urmatoarele aspecte privind unele documente:

  • Dosarul trebuie opisat si indosariat;
  • Cererea de finantare trebuie completata corect si integral. In acest sens trebuie tinut cont de faptul ca litera i) din Declaratia pe propria raspundere aferenta Cererii de finantare, a fost abrogata;
  • Certificatul constatator trebuie sa cuprinda activitatile secundare, prin urmare, este necesar a se solicita la ORC furnizarea informatiilor extinse;
  • Documentele care sunt solicitate si depuse in copie (ex: situatiile financiare) vor fi certificate conform cu originalul„, semnate si stampilate;
  • In situatia in care de la data emiterii certificatului de inmatriculare si/sau a cartii de identitate a autovehiculului uzat au survenit modificari in ceea ce priveste forma juridica de organizare sau anumite atribute de identificare a proprietarului (denumirea, adresa sediului), acestea nefiind evidentiate in documentele autovehiculului uzat, se vor depune, in copii certificate „conform cu originalul„, documentele emise potrivit prevederilor legale si din cuprinsul carora sa rezulte modificarile efectuate (ex. schimbarea denumirii din „Consiliul Local” sau „Primarie” in „Municipiul” sau „Comuna”, schimbarea adresei solicitantului, schimbarea denumirii institutiei).

 Sursa: AFM

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *