Inceputul unei experiente interesante: networking-ul de afaceri

Acum doua luni am inceput sa experimentez networking-ul – din perspectiva schimbului de informatii generale de business si a identificarii sau confirmarii nevoilor de servicii de consultanta privind managementul finantelor pentru firmele mici, medii si mari. Am fost foarte deschisa in ceea ce priveste aceasta modalitate de abordare a mediului de business, dar am avut si destule rezerve in ceea ce priveste anticiparea unor rezultate concrete.

Am participat la urmatoarele evenimente dedicate networking-ului:
* Conferinta de Networking
* Business Nerworking Event
* Cum sa folosesti LinkedIn pentru business development si pentru job search?

Acum pot sa spun ca am inceput sa inteleg cate ceva despre networking, am identificat obiectivele, dificultatile si beneficiile networkingului pentru promovarea si dezvoltarea afacerii.

Etapele si obiectivele si networking-ului de afaceri:
* dezvoltarea si mentinerea unui sistem deschis de relatii de business;
* cunoasterea partenerilor din retea si dezvoltarea increderii reciproce;
* mentinerea schimbului de informatii si a contactelor intre partenerii din retea;
* identificarea si valorificarea oportunitatilor de business;

Dificultatile networking-ului de afaceri:
* timpul alocat intalnirilor formale si informale este o investitie foarte importanta in networking;

Beneficiile networking-ului de afaceri:
* pe termen scurt: contacte noi de business si schimburi de informatii;
* pe termen mediu: consolidarea relatiilor de business si promovarea afacerii
* pe termen lung: dezvoltarea afacerii prin referinte si noi clienti.
 
Inafara de networkingul de afaceri, am identificat si necesitatea si beneficiile networking-ului profesional si a networking-ului organizational.

* networking profesional: intre specialisti care activeaza in acelasi domeniu de activitate, insa in industrii diferite, care sunt interesati de schimburile de opinii si experiente diferite si apreciaza valoarea informatiilor profesionale care pot sa contribuie la dezvoltarea profesionala;

* networking organizational: intre angajatii aceleeasi firme, pentru imbunatatirea comunicarii intre departamente, pentru identificarea informatiilor si persoanelor care pot sa contribuie la valorificarea superioara a resurselor firmei;

Va invit sa-mi transmiteti oricand experientele si comentariile voastre in legatura cu acest subiect.

Insa avem si ocazia sa ne cunoastem si in cadrul evenimentelor  “Serile ABC” dedicate dezbaterilor despre afaceri, finante si networking.

Tema evenimentului programat pentru data de 14 mai:
„Despre Analiza afacerii, Bugete, Controlling si … Networking”
Pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati prin email ([email protected])

Evenimentele unde putem face networking de afaceri si putem sa abordam teme legate de managementul afacerii sunt afisate la urmatorul link: http://abctrainingconsulting.ro/evenimente/

About Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting.
Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *