Infiintare SRL-D: pas cu pas!

infiintare-firma-de-consultanta1Ai visat dintotdeauna sa devii un antreprenor de succes, dar viata nu ti-a oferit pana in prezent aceasta sansa? Reinvent Consulting face ca visul tau sa devina realitate, onorariul pentru infiintarea unui SRL-D fiind de doar 200 lei.

Constituirea unei Societati cu Raspundere Limitata-Debutant se realizeaza intr-un mod similar cu cea a unui SRL.

Citeste si: INFIINTARE FIRMA IN 10 PASI SI 3 ZILE

Singura conditie pe care trebuie sa o indeplinesti pentru a putea infiinta un SRL-D este aceea ca asociatii societatii sa nu mai fi avut actiuni/ parti sociale la nicio intreprindere din spatiul economic european.

Pasii pe care trebuie sa-i parcurgi pentru a constitui o Societate cu Raspundere Limitata-Debutant sunt urmatorii:

Pasul 1. Alegere asociati si administratori, dupa caz.

Pasul al 2-lea. Rezervarea denumirii firmei. Pentru a avea succes, o intreprindere trebuie sa aiba si un nume pe masura asteptarilor asociatului/ asociatilor. In faza incipienta, cand brandul tau este anonim, alegerea unei denumiri potrivite are o semnificatie colosala in dezvoltarea viitoarei afaceri.

Poti pregati 3 denumiri, dintre care una va ramane valabila. Aceasta rezervare este activa timp de 90 de zile, perioada in care trebui sa-ti depui dosarul la Registrul Comertului.

Pasul al 3-lea. Alegerea spatiului pentru sediul social al firmei.

In aceasta etapa, in cazul in care nu ai o proprietate pe adresa careia sa-ti stabilesti sediul social al companiei tale, ai doua optiuni:  fie sa inchiriezi/ sa semnezi un contract de comodat pentru un imobil, fie sa optezi pentru un cabinet de avocat care sa-ti gazduiasca sediul social. Prin aceasta ultima optiune, Reinvent Consulting te ajuta, oferindu-ti un sediu social intr-o cladire ultramoderna, cu un aspect impunator, ce iti va conferi credibilitate, atat in randul clientilor, cat si in randul celorlalti antreprenori.

Oferta Speciala: incepand cu 5 euro/ luna  „gazduire sediu social cladire moderna de birouri, Bucuresti”.

Pasul al 4-lea. Alegerea obiectului de activitate principal si a celor secundare. Nu poti alege mai mult de 5 coduri CAEN, potrivit legislatiei in vigoare.

Iar cele cinci obiecte de activitate nu vor trebui sa fie din domeniile:
•    intermedierilor financiare si asigurarilor;
•    tranzactiilor imobiliare;
•    activitatilor de jocuri de noroc si pariuri;
•    productia sau comercializarea de armament, munitii, explozibili;
•    productia sau comercializarea de tutun, alcool, substante aflate sub control national, plante, substante si preparate stupefiante si psihotrope;
•    domeniile excluse de normele europene, pentru care nu se poate acorda ajutor de la stat, respectiv: activitati de pescuit si acvacultura, activitati legate de productia primara a produselor agricole si agentii economici care activeaza in sectorul carbonifer.

Pasul al 5-lea. Intocmirea actului constitutiv.

Pasul al 6-lea. Depunerea capitalului social. Acesta trebuie sa aiba o valoare minimum 200 lei. Pentru a proceda la depunerea capitalului social, va trebui sa deschizi un cont bancar.

Pasul al 7-lea. Realizarea specimenului de semnatura si declararea calitatii de administrator/ asociat. Aceasta etapa va fi efectuata in fata notarului.

Pasul al 8-lea. Intocmirea dosarului ce va trebui inregistrat la Registrul Comertului

Acte necesare dosar:
•    Copie dupa B.I./ C.I. / Pasaport  al Asociatului/ Asociatilor;
•    Copie dupa B.I./ C.I./ Pasaport  al Administratorului/ Administratorilor;
•    Copie dupa Contractul de Spatiu al imobilului care urmeaza sa-ti devina sediu social (cu datele de identificare ale proprietarilor);
•    Acordul de la Asociatia de Proprietari si acordul a patru dintre vecini; daca vei alege gazduirea sediului social in cabinet de avocat, aceste acorduri nu mai sunt necesare;
•    Declaratia de Asociat/  Asociat Unic si Administrator;
•    Specimenul de Semnatura al Administratorului.

Pasul al 9-lea. Depunerea dosarului la Oficiul National al Registrului Comertului. In aceasta ultima etapa se vor adauga la dosar alte trei tipuri de formulare: Cererea de inregistrare, Declaratia-tip pe propria raspundere (Model 3)  si Anexa – Vector Fiscal.

Intr-un termen de trei zile, in cazul in care nu vor fi depistate probleme, Registrul Comertului va elibera Certificatul de Inregistrare al SRL-D-ului tau.

Ce beneficii fiscale are un SRL-D?

Persoanele care aleg sa-si infiinteze un SRL-Debutant beneficiaza de anumite facilitati din partea statului roman. Acestea sunt:

•    un ajutor de 10.000 de euro nerambursabili. Statul roman acorda un sprijin financiar de pana la 10.000 de euro nerambursabili pentru cei care vor sa infiinteze un SRL-D. De fapt, programul este un ajutor de la stat, sub forma unei scheme de minimis, pentru stimularea infiintarii microintreprinderilor de catre antreprenorii debutanti. Programul este implementat de catre Ministerul Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri (MECRMA), prin intermediul Oficiilor Teritoriale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (OTIMMC);
•    garantii acordate de Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, pana la 80% din valoarea creditului solicitat, in limita a 000 de euro;
•    un SRL-D este scutit de plata taxei pentru operatiunile de inmatriculare efectuate la sediile Registrului Comertului pentru inregistrarea microintreprinderii si de la plata tarifului pentru publicarea in Monitorul Oficial, Partea a IV-a;
•    scutirea de la plata asigurarilor sociale datorate de angajator, pentru un numar maxim de 4 angajati, in limita salariului mediu brut pe economie din anul precedent aplicarii scutirii.

Cum te putem ajuta?

Avand o experienta de peste 10 ani in mediul de afaceri romanesc, expertii Reinvent Consulting sustin antreprenoriatul  prin articole din domeniile fiscal si juridic, consultanta online gratuita si cele mai avantajoase servicii de pe piata.

In plus, fiindca stim ca inceputul poate fi dificil si implica multe costuri, am pregatit un pachet de servicii special conceput pentru start-up-uri:
1.    Infiintare SRL-D: 200 de lei;
2.    Gazduirea sediului social: de la 5 euro/ luna, timp de 3 ani;
3.    Evidenta financiar – contabila: 25% reducere;
4.    Secretariat basic – primire corespondenta si notificare: GRATUIT.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu informatiile juridice si fiscale necesare!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e- mail [email protected] Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni-Vineri, intre 09:00-17:30.

Website: www.reinventconsulting.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *