Instrucţiune către solicitanţii de finanţare privind depunerea proiectului tehnic pentru cererile de finanţare acceptate în urma evaluării tehnice şi financiare

Având în vedere faptul că maturitatea proiectului face obiectul evaluării tehnice şi financiare, prezenta instrucţiune are drept scop corelarea informaţiilor prezentate în cererea de finanţare cu privire la data estimată a depunerii proiectului tehnic cu data reală a depunerii proiectului tehnic.

În maxim 2 zile lucrătoare de la primirea scrisorii Autorităţii de Management cu privire la acceptarea unei cereri de finanţare, Organismul Intermediar notifică solicitantul asupra rezultatului evaluării tehnico-financiare şi asupra datei până la care trebuie să depună proiectul tehnic în conformitate cu declaraţia făcută de acesta prin cererea de finanţare.

În maxim trei zile lucrătoare de la data notificării Organismului Intermediar, solicitantul va transmite o scrisoare în care va menţiona stadiul elaborării proiectului tehnic (demararea procedurii de achiziţie, procedură de achiziţie în curs, procedura de achiziţie finalizată, proiect tehnic în curs de elaborare) şi data la care proiectul tehnic va fi depus la Organismul Intermediar în vederea analizei.

Organismul Intermediar va corela aceste informaţii cu informaţiile menţionate în cererea de finanţare. Dacă solicitantul de finanţare nu poate depune proiectul tehnic la data pe care a menţionat-o în cererea de finanţare, dar va depune proiectul tehnic în maxim 6 luni de la notificarea Organismului Intermediar, Organismul Intermediar va recalcula punctajul evaluării tehnice şi financiare, prin acordarea 1 (unui) punct la subcriteriul privind Gradul de pregătire/maturitate a proiectului. Organismul Intermediar va transmite toate aceste informaţii (data la care solicitantul de finanţare estimase depunerea proiectului tehnic în cererea de finanţare, data la care solicitantul a comunicat că va putea depune cererea de finanţare, punctajul tehnic şi financiar recalculat) la Autoritatea de Management.

Dacă punctajul tehnic şi financiar recalculat este mai mare de 3,5, Autoritatea de Management va declara cererea de finanţare acceptată pentru următoarea etapă a procesului de verificare. În cazul în care punctajul recalculat va fi mai mic de 3,5 puncte, cererea de finanţare va fi respinsă.

Solicitantul de finanţare va fi informat cu privire la concluziile recalculării punctajului evaluării tehnice şi financiare în funcţie de data depunerii proiectului tehnic, în maxim 15 zile lucrătoare de la data la care a comunicat la OI termenul de depunere al proiectului tehnic.

Dacă, în conformitate cu estimarea realizată la nivelul cererii de finanţare, proiectul tehnic trebuia eleborat până la data finalizării evaluării tehnice şi financiare şi a notificării Organismului Intermediar cu privire la rezultatul evaluării, acesta va fi depus de solicitantul de finanţare în maxim 10 zile lucrătoare de la notificarea Organismului Intermediar. Dacă solicitantul de finanţare nu a finalizat elaborarea proiectului tehnic se aplică prevederile descrise mai sus.

 Sursa: http://www.inforegio.ro/?page=HOME&language=1

0 Replies to “Instrucţiune către solicitanţii de finanţare privind depunerea proiectului tehnic pentru cererile de finanţare acceptate în urma evaluării tehnice şi financiare”

  1. Marian GHIONU spune:

    Buna. In general, pentru cererile de plata pe proiecte cu constructii-montaj se solicita atat sf-ul / dali-ul (proiectul tehnic) cat si avize aferente. In general, se cere minimcertificatul de urbanism dar se poate ajunge pana la avizul de la mediu, etc. Sunt cheltuieli eligibile, adica daca le faci corect le poti deconta apoi din proiect chiar daca le-ai facut inainte de aprobarea proiectului. In cazul proiectelor cu C+M (adica cu constructii montaj) comisia trebuie si ea sa evalueze ceva, si acel ceva in general este sf-ul. Care costa……

  2. nadia spune:

    inca o intrebare: daca eu ca societate vreau sa construiesc un parc fotovoltaic sau vreau sa imi pun acoperisul halei panouri fotovoltaice, ce trebuie sa fac? ce autorizatii imi trebuiesc? ce avize? toate astea nu au un cost? pai daca eu platesc inainte sa stiu ca proiectul va fi aprobat toate studiile tehnice etc…imi convine? toate documentele astea nu ar trebui sa le pregatesc in cazul in care am certeta ca proiectul este aprobat? o i-au razna!!!! toti imi pun intrebari la care nu pot da raspunsuri! ma ajutati voi, nu?

Dă-i un răspuns lui Marian GHIONU Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top