INVITATIE SPECIALA

Subiect: Specializare si Certificare Internationala – Knowledge Management Institute pentru finantarea UE a Investitiilor Inteligente

Avem deosebita bucurie sa va anuntam ca, dupa testarea cu succes pe cele cinci continente, oportunitatea formarii si certificarii prin sistemul International Knowledge Management Institute (Washington D.C. – www.kminstitute.org) este de acum deschisa si pentru managerii, expertii, consultantii si trainerii din sectorul public si privat din Romania, intr-un pachet unic menit sa ajute in mod practic la redactarea, obtinerea co-finantarii si punerea in practica a proiectelor de investitii cu finantare UE.

International Knowledge Management Institute (IKMI) furnizeaza prin filialele sale si reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial. Beneficiile de baza ale absolventilor si membrilor retelei internationale KMI sunt urmatoarele: training personalizat face-to face si prin workshop-uri virtuale, precum si componente selectionate din cadrul programului e-CKM; participarea la proiectele si activitatile remunerative regionale, derulate in fiecare dintre institutele componente ale retelei; certificarea specifica de nivel international a competentelor si abilitatilor dobandite, conform standardelor unitare ale IKMI, precum si oportunitatea de consultare permanenta cu CKM mentorii/instructorii acreditati si cu board-ul Facultatii de e-Learning in vederea constituirii KM Body of Knowledge, ca organism international devotat Societatii Cunoasterii.

In acest sens, Knowledge Management Institute Romania (Knomacons – www.knomacons.ro), cu sprijinul EUROLINK-House of Europe, Alternative Sciences Association si al agentiei “ALERON. Training. Consulting. Outsourcing”, organizeaza la Bucuresti, in perioada 19-21 martie 2009, la sediul Centrului de Training ALERON, editia a II-a a “Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene”. Aceasta reuniune face sa coincida sprijinul concret pentru beneficiarii potentiali de finantare europeana cu modulul special de formare si certificare drept “Knowledge Management Specialist”. Aceasta formare va fi coordonata personal de reprezentantul IKMI pentru Europa de Est, Dl Octavian SERBAN, MBA la George Town University / Certified Knowledge Manager. Supervizarea academica este asigurata de: Presedintele Asociatiei de Stiinte Aletrnative – Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA (ASE) si Seful Dept. de Integrarea Europeana al Institutului de Economie Mondiala al Academiei Romane – Prof. Univ. Dr. Petre PRISECARU.

Numar maxim de locuri disponibile este de 25 de participanti, pe baza criteriului “primul venit-primul servit”, iar ca si conditii minime de eligibilitate: studii superioare finalizate (sau in an terminal); nivel cel putin mediu de cunoastere a limbii engleze; interes pentru procesul de implementare/gestionare a programelor de finantare cu fonduri UE.

Pentru detalii complete privind agenda reuniunii, conditiile de inscriere si participare, va invitam sa consultati siteul www.StructuralFunds.ro sau sa ne contactati la tel./fax: 021.2304997, e-mail: [email protected]

About Sever Avram

Sever AVRAM - coordonator general - Platforma de Actiune si Interventie Rapida a Societatii Civile in favoarea stimularii absorbtiei Fondurilor Europene "EU-RO Clearing Funds". A lucrat ca si consilier de afaceri publice pentru Comisia Europeana in Romania si a contribuit la elaborarea capitolului de politici sociale si dezvoltarea resurselor umane din cadrul Planului national de aderare al Romaniei la Uniunea Europeana. Incepand cu anul 1996,  a activat ca si consultant si/sau trainer in domeniul institutiilor si fondurilor UE, al comunicarii, relatiilor publice si lobby-ului in cadrul a numeroase proiecte europene finantate direct de Comisia Europeana de la Bruxelles,  Departamentul de Stat al SUA, Open Society Institute, precum si de mari finantatori privati internationali sau autohtoni. In urma unui proiect PHARE pe care l-a coordonat, incepand cu anul 2004, se ocupa de organizarea sub egida Platformei CEFTAC (www.ceftac.ro) a “Zilei Europene a Concurentei si Competitivitatii in Romania” si a altor evenimente pentru mediul de afaceri. Din anul 2006, a avut initiative speciale legate de absorbtia fondurilor UE, incepand cu saloanele regionale si scolile de vara de la Constantza si Baile Sovata pana la cele doua editii deja desfasurate  ale Forumului Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei fondurilor UE (Bucuresti, in 2007 si 2008). Coordoneaza activitatea de consultanta pe proiecte a CPS (Consortiul Parteneritului Strategic) si a Atelierului Interactiv de Idei, Proiecte si Investitii Inovative (www.StructuralFunds.ro).  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *