asebuss.jpgNu toate situatiile de criza omoara. O astfel de situatie insa
poate ameninta reputatia fara a ameninta neaparat existenta companiei
sau a persoanei in cauza. Cu toate acestea, problema fundamentala
ramane intr-o astfel de situatie intotdeauna aceeasi si se rezuma la o
serie de intrebari dificile:
– Ce s-a intamplat?
– Cine este responsabil?
– Ce va spune compania mea?
– Cat de devreme am stiut de acesta situatie?
– Ce vom face?

Orice organizatie este vulnerabila in fata crizelor. Epoca in care
companiile pot sa adopte politica strutului a apus de multa vreme. Este
alegerea oricarei companii sa adopte aceasta politica, dar
stakeholder-ii vor sanctiona prompt un astfel de comportament. Ei nu
vor fi nici intelegatori si nici iertatori pentru ca din ce n ce mai
multi au vazut ce s-a intmaplat cu companii precum Briggestone, Enron,
Shell si multe altele precum si in cazul evenimentelor precum Uraganul
Katarina.

Modulul Managementul comunicarii in situatii de
criza organizat de ASEBUSS – EXEC-EDU iti raspunde la intrebarile de
mai sus ajutandu-te sa comunici corect, eficient, si, nu in ultimul
rand etic, orice posibila situatie de criza in organizatia in care
lucrezi .

Perioada: 17 iunie – 7 iulie.

Teme:
– Managementul Crizei
– Relatia cu stakeholder-ii
– Relatia cu mass media in situatii de criza
– Purtatorul de mesaj in situatii de criza
– Simulare interviu filmat pe studiul de caz din sesiunea anterioara
– De-briefing interviuri

Lector: Cristina Hanganu (cu o experienta de 15 ani in domeniul comunicarii si PR-ului)

Contact:
Telefon: 021 319 64 41 / 40
E-mail: [email protected]
Web-site: http://www.asebuss.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top