Managementul contractelor cu finantare europeana”, 30 aprilie – 1 mai, Sibiu

proiect_contaplusCursul se refera cu precadere la POS DRU, POS MEDIU, POR si PO DCA.

Cursul va fi sustinut de:

Victoria HODINA – consilier Autoritatea de Management din cadrul Ministerului Finantelor Publice (expertiza de peste 6 ani in managementul implementarii proiectelor de investitii majore in infrastructura de mediu finantate de Uniunea Europeana prin ISPA – in prezent Fond de Coeziune)

Scopul programului

Cursul se adreseaza atat beneficiarilor finali ai proiectelor cu finantare europeana cat si contractorilor (furnizori de servicii, echipamente, lucrari). Fiecare dintre acesti actori trebuie sa inteleaga ce presupune implementarea unor astfel de proiecte.

Ati obtinut finantarea?
Daca da, asigurati-va ca implementati corect contractul astfel incat sa vi se ramburseze integral cheltuielile declarate!

Tematica
1. Managementul contractului: monitorizarea implementarii unui contract – procedura de lucru;
2. Procedura modificarii contractului (addendum-uri, ordine de variatie, etc.);
3. Masuri de publicitate/informare (campanii de informare/constientizare, evenimente media, materiale de promovare, comunicate/informari de presa) – proceduri de lucru;
4. Eligibilitatea chetuielilor (reglementari, spete) – procedura de verificare a eligibilitatii chetuielilor;
5. Intocmirea dosarului cererii de rambursare – documente necesare (procedura de lucru);
6. Procedura inchiderii proiectului – documente finale transmise in atentia OI/AM/CE.

Prin tematica abordata se urmareste atat dezvoltarea abilitatilor de respectare a prevederilor contractuale astfel incat activitatile implementate sa fie eligibile si acceptate la rambursare, proceduri de modificare a contractelor in limitele prevazute de conditiile specifice/generale si legislatia in vigoare, precum si modul de intocmire a dosarului cererii de rambursare astfel incat aceasta sa poata fi procesata in timp util fara solicitarea de documente suplimentare, actiune care sa conduca la intarzierea rambursarii si implicit la dezechilibre in cash-flow-ul companiei. Vor fi prezentate spete atat pentru contracte de servicii furnizate cat si pentru contracte de lucrari.

Metode utilizate: prezentare, exercitiu, studiu de caz.

Locul de desfasurare: Sibiu.

Perioada: 30 aprilie – 1mai 2011.

Taxa de participare: 1.000 lei/participant + TVA.

Oferte si reduceri speciale:

– Reducere 5% daca se inscriu 2 participanti de la aceeasi firma/institutie;
– Reducere 10% daca se inscriu cel putin 3 persoane de la aceeasi firma/institutie.

Contact:
Cosmin Constantin
Brand Manager
Proiect ContaPlus
Mobil: 0728.243.148
Telefon/Fax: 021.310.13.62
E-mail: [email protected]

Sursa: Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *