Managementul Cunoasterii – Solutie de evitare a crizei – Targul EconomicFest, 17 octombrie 2009

structural.jpgVa informam ca in perioada 15-18 octombrie 2009, urmeaza sa aiba loc la sediul World Trade Center Bucuresti, editia I a Targului Economico-Juridic "EconomicFest",
avand drept partener oficial principal Autoritatea de Management a
Programului Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii
Economice" – Ministerul Economiei. Totodata, acest Targ, dedicat
sectoarelor economice, juridic si administrativ, se bucura de prezenta
unor importanti parteneri media in domeniu: Televiziunea Romana, Money
Channel TV, ziarul "Business Standard", revista "Money Express".


In virtutea parteneriatului strategic consolidat intre Knowledge
Management Institute, sucursala Romania – www.Knomacons.ro si Platforma
"EU-RO Clearing Funds", program neguvernamental coordonat de Fundatia
EUROLINK-House of Europe – www.StructuralFunds.ro, ne-ar bucura sa ne
fiti alaturi prin participarea la editia extraordinara a "Incubatorului
de Proiecte si Afaceri Europene", cu tema centrala: "MANAGEMENTUL
CUNOASTERII – SOLUTIE DE EVITARE A CRIZEI. Cum sa  transformam practic
criza intr-o sansa unica de stabilitate economica si financiara la
nivel corporativ si personal", ce se va desfasura sambata, 17 octombrie
2009, in Salonul de Presa Darclee din cadrul World Trade Center
Bucuresti.

Principalele secvente ale editiei extraordinare a Incubatorului de
Proiecte si Afaceri Europene sunt: sesiunea de networking "Bursa de
Contacte Profitabile", Salonul Solutiilor Practice pentru investitii si
proiecte europene, Forumul Interactiv dedicat finantarilor europene
active si Elemente fundamentale de Managementul Cunoasterii. Pe durata
derularii Targului EconomicFest, organizatiile / companiile interesate
pot beneficia, de asemenea, de consiliere gratuita, pe baza de
programare, la standul comun 16 "Knomacons – Knowledge Management
Institute – EUROLINK-House of Europe".   

Sursa: Eurolink

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *