MDRAPFE a demarat o licitatie de peste 13 milioane de lei pentru a derula o campanie de comunicare

proiecte-PNDR.jpg

Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene (MDRAPFE) a demarat o licitatie deschisa cu o valoare de peste 13 milioane de lei pentru a derula “o campanie de comunicare pentru promovarea oportunitatilor de finantare“, potrivit unui anunt publicat in SEAP. Anuntul implica incheierea unui acord-cadru cu trei agenti economici, cu o durata de 18 luni si cu o valoare estimata la 13.335.768,07 lei, fara TVA.

Obiectul acordului-cadru pe care vrea sa il incheie MDRAPFE “il constituie crearea si derularea/ difuzarea unei campanii de comunicare care va presupune: un concept de comunicare, minim 40 – maxim 100 spoturi video de 30 de secunde realizate in tehnica animatie 3D (creatie, productie si difuzare), difuzarea spoturilor video conform media planului si campanie de promovare a spoturilor prin social media, pe canalele Fecebook si Youtube”.

Criteriul de atribuire a contractului este cel mai bun raport calitate-pret, iar principalele modalitati de finantare si plata sunt reprezentate de Programul Operational Asistenta Tehnica 2014-2020.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este 1 februarie, ora 16,00, iar data limita de evaluare a ofertelor, in SEAP, este 26 februarie, ora 18,00.

Sursa: Administratie.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.